בשבוע שעבר נרשמה סערה בכדורגל הקפריסאי, בה היה מעורב אליאל פרץ. הקשר הישראלי מצא את עצמו בליבה של תקרית אלימה במהלך הדרבי של לימסול בשמינית גמר הגביע כאשר עימות בינו לבין שחקן היריבה, לואי דה לוקאס, הסתיים באגרוף של האחרון לפרצופו של פרץ, ובכרטיס אדום לכל אחד מהם.
כעת, דה לוקאס התייחס לראשונה לפרשה בטקסט שהעלה לחשבונותיו ברשתות החברתיות: "אני רוצה לבטא חרטה מלאה ולהתנצל על התקרית. הפעולות שלי היו בלתי מתקבלות על הדעת. נהגתי בחוסר מקצועיות, ואני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה וגם בפני כולם על התנהגותי ההרסנית".
1 צפייה בגלריה
 אליאל פרץ במדי וולפסברגר
 אליאל פרץ במדי וולפסברגר
אליאל פרץ במדי וולפסברגר
(AP Photo)
צפו בתקרית
דה לוקאס הפנה את החיצים לעבר פרץ: "אף פעם בקריירה המקצוענית שלי לא הייתי מעורב בתקרית כזו. ההתנהגות שלי תמיד הייתה נקייה ולא נקלעתי לעימותים עם חבריי לקבוצה או עם שחקנים יריבים. אני לא מנסה לתרץ את מה שעשיתי. לצערי הייתי מעורפל בעקבות ההתנהגות של השחקן השני, שמתחילת המשחק ועד סופו קילל אותי ללא הפסקה בצורה גזענית וברמה האישית".
"מעולם לא חוויתי גזענות כזו בקריירה המקצוענית שלי. התסכול וההשפלה שחשתי עירפלו את שיקול דעתי. התגובה שלי הייתה נוראית, אבל ניסיתי להפסיק את מה שקרה לי. אני שוב רוצה להדגיש שאין שום תירוצים לצורה בה התנהגתי, אבל חשוב לי להבהיר מה קרה לפני מה שעשיתי".
דה לוקאס הוסיף וטען כי הוא אף הגיש תלונה נגד פרץ: "בעזרתו של עורך הדין שלי הגשתי תלונה במשטרת קפריסין על התקיפה המילולית בעלת הרקע הגזעני שחוויתי. התחלתי תהליך נגדו גם באופ"א ופיפ"א".
פרץ בן ה-27 עבר לאפולון לימסול לאחר ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. הוא כבש עד כה העונה שלושה שערי ליגה ב-23 משחקים. לפני כן שיחק בוולפסברגר האוסטרית, הפועל חדרה, בני יהודה ומכבי ת"א, בה החל את קריירת הבוגרים שלו.