קבוצת הנשים של לסטר עלתה לכותרות באי הבריטי, בעקבות שערוריה שמביכה את ראשי המועדון. המאמן, ווילי קירק, פוטר מהקבוצה לאחר שניהל מערכת יחסים עם אחת השחקניות ששיחקו תתחתיו. "מדובר בהפרה של קוד ההתנהגות של המועדון", נכתב בהודעה הרשמית.
המאמן הסקוטי (45), הושעה עוד לפני ההחלטה להפסיק את עבודתו. בשלושת המשחקים האחרונים ניהלו את משחקי הקבוצה עוזרת המאמן ג'ניפר פוסטר ומאמן קבוצת הנערות ספטן קירבי.
2 צפייה בגלריה
וויל קירק מאמן לסטר נשים פוטר
וויל קירק מאמן לסטר נשים פוטר
וויל קירק מאמן לסטר נשים פוטר
(צילום: Reuters/Jason Cairnduff/File Photo)
הצמד אומנם פתח עם ניצחון ברבע גמר הגביע על ליברפול (0:2) אולם מאז רשמו שני הפסדים רצופים לטוטנהאם (0:1) וברייטון (3:2). לאחר 17 מחזורים מדורגות ה"שועלות" במקום ה-9 (מתוך 12), והצמד צפוי לאמן את הקבוצה עד שימונה מאמן קבוע.
2 צפייה בגלריה
שחקניות לסטר עם ממלאי המקום על הקווים
שחקניות לסטר עם ממלאי המקום על הקווים
שחקניות לסטר עם ממלאי המקום על הקווים, ברבע הגמר הגביע נגד ליברפול
(צילום: Reuters/Ed Sykes)
"ווילי הפר את קוד ההתנהגות באופן כזה שהמשך העסקתו הפך לבלתי אפשרי", נכתב בהודעה הרשמית על המאמן שהגיע לקבוצה בקיץ 2022, בתחילה כמנהל טכני ואחר כך כמאמן כשתפס מקומה של לידיה בדפורד שפוטרה בחודש נובמבר. בסיום העונה שעברה הוביל קירק את לסטר למקום השביעי בליגה, אותו מקום בו הייתה הקבוצה כשיצא להשעיה.
"הקוד מהווה חלק מהמחויבות המתמשכת של המועדון למקצוענות הנדרשת מאיתנו על ידי הליגה", נכתב עוד בהודעה. "אנחנו מחויבים לקידום תרבות ספורט מוקפדת בקרב שחקנים, מאמנים וצוות טכניים".