לאחר חרושת של שמועות בימים האחרונים, הודיעה היום (חמישי) אל נאסר על פרידה מהמאמן רודי גרסיה. לטענת המועדון הסעודי, הנהלת הקבוצה והצרפתי הגיעו ל"הסכמה משותפת" על תנאי עזיבתו, וכעת תחפש הקבוצה בה משחק כריסטיאנו רונאלדו מאמן חדש. על פי דיווחים בסעודיה, הפיטורים הגיעו גם בעקבות לחץ שהפעיל רונאלדו, שלא היה מרוצה מהמאמן.
"הנהלת אל נאסר רוצה להודות לרודי ולצוותו על עבודתם המסורה ב-8 החודשים האחרונים", נכתב בהודעה הרשמית שפרסמה הקבוצה. מעמדו של גרסיה היה בשפל אחרי ה-0:0 מול אל-פייחה, שהותיר את אל-נאסר מרחק של 3 נקודות מאל-איתיחאד המוליכה, ואחר מספר דיווחים על כך שיפוטר - כעת הגיעה ההודעה הרשמית על שחרורו מהחוזה.
2 צפייה בגלריה
מאמן אל נאסר רודי גרסיה
מאמן אל נאסר רודי גרסיה
סיים את תפקידו. רודי גרסיה
(AFP)
תחת גרסיה אל נאסר כבר הייתה בפסגת הטבלה בליגה הסעודית במהלך העונה, אך היא איבדה אותה לאל איתיחאד, שנראית כפייבוריטית לזכות באליפות. בעקבות התוצאות המאכזבות של אל נאסר לאחרונה, התרבו הדיווחים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו לוחץ על ההנהלה לפטר את המאמן כדי לשפר את הסיכוי לזכות באליפות. על פי הדיווחים בסעודיה, רונאלדו לא היה מרוצה מהסגנון ההגנתי של המאמן ובאתר "גול" דווח שהוא הכריז עליו "מלחמה". נראה שבסופו של דבר הכוכב הפורטוגלי קיבל את מבוקשו.
במהלך הימים האחרונים דווח כי במועדון בונים על ז'וזה מוריניו כמחליף, ואף מתכננים להציע לו 100 מיליון אירו לשנתיים - ובכך להפוך אותו למנג'ר עם השכר הגבוה ביותר בעולם.
אם אכן מוריניו יגיע לסעודיה, יהיה מעניין לראות את השילוב בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו, אותו כבר הדריך בריאל מדריד והסתכסך איתו. ב-2013, אחרי שמוריניו עזב את ריאל לצ'לסי, אמר הפורטוגלי על רונאלדו: "הייתה לי רק בעיה אחת איתו, בעיה טקטית - הוא לא קיבל את העצות שלי. אולי הוא חושב שהוא יודע הכל, ושאף מאמן לא יכול לעזור לו. אבל אין בעיה. רונאלדו האמיתי הוא הראשון, הברזילאי".
2 צפייה בגלריה
מוריניו ורונאלדו
מוריניו ורונאלדו
הדרך לאיחוד נסללה? מוריניו ורונאלדו
(צילום: AP)
כמה ימים לאחר מכן, כריסטיאנו התבקש להגיב ואמר: "אני לא מתכוון לדבר על מוריניו, הוא לא שווה את זה ואין לי שום כוונה להתייחס לאיש הזה".