הופעה נהדרת הערב (רביעי) לאליאל פרץ, שכבש שלושער ב-1:5 הגדול של אפולון לימסול בחוץ על זקאקיו מהמקום האחרון במסגרת המחזור ה-39 בליגה הקפריסאית. הקשר הישראלי פתח בהרכב וכבש שלושה שערים בתוך חצי שעה (27-57) לפני שהוחלף בדקה ה-60 לקול תשואות האוהדים שליוו את קבוצתו למשחק החוץ.
כאמור, פרץ פתח את מסכת הכיבושים שלו בדקה ה-27, כשכבש בבעיטה מקרוב והעלה את אפולון ל-0:2. בדקה ה-40 הוא דייק מהנקודה הלבנה ובדקה ה-57 השלים שלושער פרטי שקבע 1:4 לאפולון. ארבע דקות לפני שערו השלישי של פרץ הוא הבקיע שער נוסף, אך זה נפסל בטענה לנגיעת יד במהלך.
1 צפייה בגלריה
 אליאל פרץ במדי וולפסברגר
 אליאל פרץ במדי וולפסברגר
הצגה. אליאל פרץ
(AP Photo)
לאחר ההצגה הערב העלה פרץ את מאזן השערים שלו העונה בליגה הקפריסאית לשבעה. קבוצתו נמצאת במקום השביעי (הראשון בפלייאוף התחתון בקפריסין). אגב, במדי זקאקיו משחק ישראלי נוסף - השוער יגאל בקר - אך הוא לא נכלל בסגל.
כזכור, לפני קצת יותר מחודשיים היה מעורב פרץ בתקרית הזויה, כשהורחק במשחק הגביע נגד היריבה העירונית של אפולון, אא"ל, והורחק יחד עם השחקן התוקף.

54 דקות לנאתכו בתיקו של פרטיזן

שבוע לאחר הסערה הגדולה לה היה שותף ביבראס נאתכו, שאיים לרדת מהמגרש בעקבות השמצה מצד שחקן הקבוצה היריבה - הקשר הישראלי פתח בהרכב פרטיזן בלגרד שנפרדה ב-3:3 מרתק מנפרדק בחוץ. קפטן נבחרת ישראל לשעבר הוחלף בדקה ה-54.
אקס מכבי חיפה, עופרי ארד, השלים 90 דקות במדי קייראט במסגרת רבע גמר הגביע הקזחי ואף כבש שער בכורה בקבוצה - אך זה לא סייע לה והיא הפסידה 3:1 לאטיראו והודחה. ארד נגח פנימה בדקה ה-70 וצימק את התוצאה לזכות קייראט.