לאו מסי עשוי להיעדר מהמשחק של פריז סן ז'רמן מול לייפציג מחרתיים (ד', 22:00 שעון ישראל) בליגת האלופות. הכוכב הארגנטינאי סובל מכאבים בשרירים ויתכן שייקבל מנוחה.
מאמן הקבוצה הצרפתית, מאוריסיו פוצ'טינו, צפוי לקבל החלטה סופית לאחר האימון שתקיים הקבוצה מחר (ג'). ההודעה בנושא אמורה להימסר במסיבת העיתונאים שתתקיים בתום האימון. מסי הוחלף בהפסקת המשחק בו ניצחה פריז סן ז'רמן 1:2 את ליל ביום שישי האחרון.
5 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: AP)

"לא ביקשו ממני לשחק בחינם, המילים של לאפורטה פגעו"

חודשיים לאחר המעבר המדהים של לאו מסי לפריז סן ז'רמן, הכוכב סיפק ראיון לעיתון הקטלאני "ספורט" והתייחס בין היתר לעזיבת ברצלונה, לחודשים הראשונים בפריז, על ומחוץ למגרש, ולחיים אחרי הפרישה.
"תמיד אמרתי שאשמח לעזור לברצלונה בכל צורה שאוכל", אמר מסי בראיון. "אשמח להיות מנהל טכני בעתיד. אני לא יודע זה יהיה בברצלונה או לא, או אם זה יקרה בכלל. אם תהיה אפשרות, אשמח לתרום שוב למועדון כי זה מקום שאני אוהב ורוצה שיהיה לו טוב, שיצמח ושיהיה אחד הטובים בעולם".
5 צפייה בגלריה
מסי במדי ברצלונה. "אשמח להיות מנהל טכני"
מסי במדי ברצלונה. "אשמח להיות מנהל טכני"
מסי במדי ברצלונה. "אשמח להיות מנהל טכני"
(רויטרס)
הפרעוש גם התייחס לדיווחים לגבי עזיבתו: "אף אחד מבארסה לא ביקש ממני לשחק בחינם. הסכמתי לקיצוץ של 50 אחוז מהמשכורת ואפילו אמרתי שאני יכול לעזור יותר. המילים של ז'ואן לאפורטה פגעו בי, זה לא הגיע לי".
הדברים של מסי מגיעים לאחר שנשיא ברצלונה התייחס לאחרונה לעזיבתו. "קיוויתי שמסי יגיד שהוא מוכן לשחק בחינם. אם הוא היה חותם היינו יכולים להסתכן בפשיטת רגל. בארסה גדולה יותר ממסי ומכל נשיא. אין מרווח לטעויות. הוא הציע לנו משהו ועשינו מאמץ, אבל לא היינו יכולים להחתים אותו", אמר לאפורטה.
5 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
(צילום: AFP)
בחזרה לראיון של מסי, שסיפר על החודשים הראשונים בקבוצתו החדשה ובפריז עצמה: "ההסתגלות הייתה טובה, הילדים שלי נכנסו לבית ספר ואנחנו מרגישים פה טוב. לא היה פשוט בהתחלה להיות עם הבנים בבית מלון, זה היה קשה, אבל כרגע הכול בסדר. הסיבה העיקרית שהגעתי לכאן היא כדי לזכות בליגת האלופות, אני רוצה לעזור למועדון לצמוח. החברות עם ניימאר תמיג הייתה טובה, לגבי קיליאן אמבפה זה היה מוזר כי לא ידענו אם הוא נשאר או עוזב, אבל למזלנו הוא איתנו ואנחנו לומדים זה את זה".
הפרעוש גם דיבר על הטריו הגדול בפריז עם ניימאר ואמבאפה, לעומת זה עם לואיס סוארס בברצלונה: "אי אפשר להשוות. סוארס הוא חלוץ 9 בסגנון אחר, הוא סקורר ואמבאפה עוזר בדברים אחרים. הם שחקנים שונים".
5 צפייה בגלריה
הטריו חוגג. מסי, ניימאר ואמבאפה
הטריו חוגג. מסי, ניימאר ואמבאפה
מסי, ניימאר ואמבאפה
(צילום: gettyimages)
על המונדיאל בקטאר: "אני מאוד נרגש לעשות דברים גדולים. אנחנו צריכים להיות מועמדים לזכייה, ארגנטינה עברה הרבה מאוד בשנים האחרונות, אנחנו בדרך הנכונה ויש דינמיקה טובה. פרישה אחרי גביע העולם? אני לא חושב על זה, אחרי מה שעברתי אני חי שנה אחר שנה, יום אחר יום". על כדור הזהב: "הפרס הכי גדול שלי הוא שהשגתי עם הנבחרת את הזכייה בקופה אמריקה השנה, אם אקח את הפרס זה יהיה הישג יוצא דופן ואם לא, שום דבר לא קרה".
על הדשא מסי נראה לא רע וכבש שלושה שערים בליגת האלופות. בליגה הצרפתית הדברים פחות הולכים והוא טרם הבקיע בחמש הופעות, מה שלא מפריע לפריז להוביל את הטבלה.
מסי על השער של "ספורט"

"השחרור של ראמוס הוא תסריט אפשרי"

לפני שמסי נחת בפריז וגנב את ההצגה, הגעתו של סרחיו ראמוס מריאל מדריד עמדה במרכז העניינים. למרות זאת, הבלם לא מצליח להתאושש מהפציעה הטורדנית שלו ועדיין לא רשם דקת משחק.
בעקבות כך, בצרפת מדווחים כי פריז עשויה לשחרר את ראמוס (35) כבר בינואר הקרוב, ארבעה חודשים בלבד לאחר צירופו. ב"לה פריזיאן" טוענים שהשחרור שלו הוא תסריט אפשרי. הפעם האחרונה שדרך על הדשא הייתה במאי האחרון מול צ'לסי בחצי גמר הצ'מפיונס. לבלם יש חוזה בקבוצה עד קיץ 2023.
5 צפייה בגלריה
ראמוס עם החולצה החדשה
ראמוס עם החולצה החדשה
ראמוס מוצג בפריז
(צילום: מתוך הטוויטר של פריז סן ז'רמן)
פורסם לראשונה: 08:52, 01.11.21