לאו מסי זכה ארבע פעמים בליגת האלופות האירופית, לואיס סוארס עשה זאת פעם אחת. כעת, בפרק החדש שהם פתחו בקריירה, הם רוצים להוסיף לארון התארים גם את ליגת האלופות של CONCACAF (צפון אמריקה). הלילה (בין רביעי לחמישי) הם עשו את הצעד הראשון בדרך לשם, כשבהובלתם ניצחה אינטר מיאמי 1:3 ביתי את נאשוויל במשחק הגומלין של שמינית הגמר, שקבע 3:5 בסיכום שני המשחקים.
אחרי שבמשחק הראשון חזרה אינטר מיאמי מפיגור 2:0 ל-2:2 דרמטי בזכות שערים של מסי וסוארס, הפעם היא היא נמנעה מהדרמה. החלוץ האורוגוואי בן ה-37 כבש כבר בדקה השמינית מבישול של של "הפרעוש", שבעצמו קבע את ה-0:2 בדקה ה-23. בחצי השני גם סוארס הוסיף לעצמו בישול, כשרוברט טיילור המחליף סגר את הסיפור בדקה ה-63. בתוך תוספת הזמן השיגה האורחת שער ניחומים מרגלו של סם סאריג' (93).
1 צפייה בגלריה
מסי וסוארז
מסי וסוארז
חילופי מסירות בדרך לרשת. מסי וסוארס
(צילום: Brennan Asplen/Getty Images))
מה שהיה מדאיג מבחינת אינטר מיאמי ואוהדי נבחרת ארגנטינה, לה מתוכננים שני משחקי ידידות בהמשך החודש, זה שמסי נפצע והוחלף בדקה ה-50. אך המאמן טאטה מרטינו הסביר אחרי המשחק שהקפטן בסך הכל חש אי נוחות בשריר, ובצוות המקצועי לא רצו לקחת סיכונים ולכן החליפו אותו. סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה השלימו 90 דקות במדי המנצחת, שבשלב הבא, אגב, תפגוש את העולה משמינית הגמר של סינסינטי ומונטריי, שניצחה במפגש הראשון 0:1 בחוץ.
מסי וסוארס פתחו את עונת את הבכורה שלהם בארה"ב בצורה נהדרת. מסי מצא את הרשת חמש פעמים בשישה משחקים בכל המסגרות והוסיף ארבעה בישולים, בעוד סוארס כבר אחראי על ארבעה שערים וארבעה בישולים. בשבת (20:00) הם ישחקו אצל די.סי יונייטד במסגרת הליגה וינסו להמשיך במומנטום.