בעוד מכבי תל אביב מתקשה מאוד בלעדיו, יונתן כהן פרע שטרות ראשונים באיטליה כשכבש הערב (שבת) את השער הראשון שלו בפיזה. החלוץ הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-79 והבקיע את הרביעי של קבוצתו בבעיטה מהאוויר (85) - 1:4 על טרנאנה ומאזן מושלם לאחר שלושה מחזורים בסרייה ב'.
מאמנו של כהן, לוקה ד'אנג'לו, הגיב: "יונתן שחקן נהדר ויש לו איכות נהדרת. הוא צריך להתרגל לקצב האימונים אצלנו, אבל הוא משתפר והשער שכבש יכול לעזור לו".
1 צפייה בגלריה
יונתן כהן חותם על החוזה בפיזה
יונתן כהן חותם על החוזה בפיזה
יונתן כהן חותם על החוזה בפיזה
(צילום: האתר הרשמי של פיזה)
ליאל עבדה פתח בהרכב סלטיק ובישל את השני ב-0:3 על רוס קאונטי. הישראלי הרים לאלביאן אייטי שקבע 0:2 בדקה ה-70. סלטיק חמישית בטבלה לאחר חמישה מחזורים.
ערן זהבי הציג משחק פושר ולא בלט כאשר קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן הביסה 0:3 את אלקמאר בחוץ ושמרה על מאזן מושלם של 12 נקודות מארבעה משחקים בליגה ההולנדית. אוליבייה בוסקאלי כבש (14) את השער הראשון בבעיטה אדירה מרחוק לחיבורים, יורבה ורטסן הוסיף (70) את השני והיפני ריטסו דוהן, שהחליף את זהבי בדקה ה-55, חתם את התוצאה (85) בבעיטה אדירה מרחוק ברגל שמאל לפינה הרחוקה.
ונעבור לאוסטריה, שם תאי בריבו רשם בישול בהפסד 3:1 של וולפסבורג להארטברג. החלוץ השלים 90 דקות, אליאל פרץ פתח והוחלף במחצית.
מנור סולומון, שהיה נהדר במדי הנבחרת וכבש שער אדיר מול אוסטריה, שיחק 28 דקות ב-0:2 של שחטאר דונייצק על דנייפרו. קבוצתו מפגרת בשלוש נקודות מאחורי המובילה דינמו קייב.
קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו, גם לא פתח בפרטיזן בלגרד וקיבל 29 דקות ב-1:3 של קבוצתו על רדניצ'קי. פרטיזן מושלמת לאחר שבעה מחזורים.
פורסם לראשונה: 22:13, 11.09.21