משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הגיעו אתמול (רביעי) לסיומם, כאשר אתלטיקו מדריד ובורוסיה דורטמונד הצטרפו למנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, ריאל מדריד, ארסנל, ברצלונה ופ.ס.ז'. כעת כל שנותר לגלות הוא מה מצפה לנו בשלבי ההכרעה: מה יהיו המשחקים ואיך ייראה המסלול של כל אחת בדרך לגמר.
ביום שישי (13:00 שעון ישראל) תיערך הגרלת רבע גמר ליגת האלופות ומיד לאחר מכן גם הגרלת חצי הגמר, כך שתתבהר התמונה וניתן יהיה להבין מה יהיה המסלול אשר על כל קבוצה לעבור אם ברצונה להגיע לקרב על התואר ב-1 ביוני בוומבלי.
4 צפייה בגלריה
הגרלת ליגת האלופות בפתח
הגרלת ליגת האלופות בפתח
הגרלת ליגת האלופות בפתח
(צילום: AP Photo/Daniel Cole)
כמו אשתקד, גם הפעם החל מרבע הגמר ואילך אין יותר הגבלות כך שגם קבוצות מאותה המדינה יכולות לפגוש אחת את השנייה ואין כל מניעה שנזכה למפגשי ענק דוגמת ריאל מדריד נגד באיירן מינכן, ברצלונה מול פ.ס.ז' או אפילו הדרבי האנגלי בין מנצ'סטר סיטי לארסנל.
כזכור, בשמינית הגמר ריאל מדריד הזיעה מול לייפציג, מנצ'סטר סיטי עברה בקלות את קופנהאגן המפתיעה, פ.ס.ז' השלימה ניצחון כפול על סוסיאדד ובאיירן נמנעה ממבוכה מול לאציו. וזה לא הכל. ברצלונה הדיחה את נאפולי, ארסנל עברה בדו-קרב פנדלים מורט עצבים את פורטו ואתמול כאמור, הצטרפו לרשימה גם אתלטיקו מדריד (ששלחה הביתה את סגנית אלופת אירופה אינטר) ובורוסיה דורטמונד.
4 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד עם גביע ליגת האלופות
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד עם גביע ליגת האלופות
הולאנד יניף שוב את הגביע?
(REUTERS/Matthew Childs)
4 צפייה בגלריה
ברצלונה
ברצלונה
שוב ברבע הגמר. ברצלונה
(צילום: LLUIS GENE / AFP)
4 צפייה בגלריה
קיין
קיין
יגיע לגמר בוומבלי? קיין
(צילום: REUTERS/Angelika Warmuth)
משחקי רבע הגמר יתקיימו ב-9 וב-10 באפריל והגומלין ייערך כעבור שבוע. חצאי הגמר ייערכו ב-30 באפריל וב-1 במאי וכעבור שבוע משחקי הגומלין. הגמר, כאמור, יתקיים ב-1 ביוני בוומבלי, אולי לקראת דרבי אנגלי? מי יודע.
פורסם לראשונה: 00:46, 14.03.24