האם ארלינג הולאנד יהיה השחקן הראשון בעולם שיימכר במיליארד פאונד? כך לפחות טוענת הסוכנת של השחקן, רפאלה פימנטה, בראיון שהעניקה לרשת "סקי ספורטס" הבריטית. "אם משכללים את הערך שלו ככדורגלן, את התדמית שלו ואת הכסף שהוא יכול להביא מספונסרים, אז זה בטוח מיליארד ליש"ט", אמרה פימנטה.
"זה נורמלי להשוות את ארלינג עם קיליאן אמבאפה, ואז יש לך קצת מושג על השוק", הוסיפה פימנטה. "אני חושבת שארלינג יהיה השחקן הראשון שקבוצה תשלם עבורו את הסכום הזה".
2 צפייה בגלריה
הולאנד
הולאנד
שווה מיליונים או מיליארדים? הולאנד
(צילום: AP)
מוקדם יותר החודש חשף מאמנו של הנורבגי במנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, כי לשחקן אין סעיף בחוזה שיכול לשחרר אותו לריאל מדריד מתי שירצה. "הטוב והרע בלהיות גם סוכן וגם עורך דין הוא שאתה יודע מה אתה לא יכול להגיד", ענתה פימנטה כנשאלה לגבי עתידו של הולאנד. "אני לא צריכה שמישהו יחטט לי במו"מ, אני פשוט לא יכולה לדבר על זה".
פימנטה גם נשאלה אם יתקיים בקרוב מו"מ על הארכת חוזהו של הולאנד וענתה: "אני מקווה שכן. אם הם רוצים לעשות זאת היום, נשמח. למה לא? זה תמיד טוב".
2 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
מכונת שערים. הולאנד
(צילום: GettyImages)
הולאנד, כידוע, הוא מכונת שערים בלתי עצירה. העונה כבר יש לו בפרמייר-ליג 15 שערים והוא בראש טבלת מלך הכיבושים. אחריו, בפער גדול, נמצא הארי קיין (9). למעשה הולאנד כבש עד כה בכל משחק העונה של מנצ'סטר סיטי לפחות שער אחד, מלבד מגן הקהילה מול ליברפול בו הפסידו התכולים 3:1, בניצחון 0:4 על בורנמות' בליגה בו הוא בישל שער אחד וב-0:0 מול קופנהאגן בצ'מפיונס.
להולאנד יש העונה 20 שערים ב-14 משחקים בכל המסגרות. "אני מרגיש שהוא שמח בצורה יוצאת דופן להיות פה איתנו, ואנחנו ננסה להמשיך לגרום לו להרגיש שמח בסיטי", אמר לאחרונה גווארדיולה על הנורבגי.