זה היה לילה מיוחד עבור משפחת סימאונה. הבן ג'ובאני הגשים את חלומו וכבש שער בכורה בליגת האלופות ב-1:4 המדהים של נאפולי על ליברפול. האב דייגו חגג עם קבוצתו אתלטיקו מדריד ניצחון סופר-דרמטי, 1:2 על פורטו עם שלושה שערים בתוספת הזמן.
כשג'ובאני סימאונה היה בן 13, הוא עשה קעקוע על זרועו של סמל ליגת האלופות. אבא דייגו לא אהב את זה, אבל לסימאונה הצעיר הייתה תשובה: "אנשק את הקעקוע כשאבקיע בליגת האלופות". 14 שנים מאוחר יותר, הוא הגשם את חלומו בבכורה שלו במפעל, וזאת הייתה חתיכת בכורה: ג'ובאני כבש את השער השלישי של נאפולי ב-1:4 המדהים על ליברפול, נישק את הקעקוע כמו שהבטיח וקרס על הדשא מרוב התרגשות. ג'ובאני כבש את השער שלו בליגת האלופות 25 שנה ו-361 ימים אחרי שאביו דייגו עשה בדיוק את אותו הדבר - הבקיע בבכורה שלו במפעל הכי גדול בכדורגל האירופי.
2 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה חוגג עם השחקנים שלו
דייגו סימאונה חוגג עם השחקנים שלו
דייגו סימאונה חוגג עם השחקנים שלו
(צילום: גטי אימג'ס)
2 צפייה בגלריה
ג'ובאני סימאונה
ג'ובאני סימאונה
ג'ובאני סימאונה מנשק את הקעקוע
(צילום: רויטרס)
"תמיד חלמתי לשחק בליגת האלופות, אפילו לדקה אחת", אמר ג'ובאני סימאונה בסיום, "היום הייתה לי הזדמנות ולקחתי אותה. עשיתי את הקעקוע כי חלמתי להגיע רחוק, להבקיע שער ואז לנשק את הסמל. זה היה מאוד מרגש, הצלחתי להגיע לאן שתמיד רציתי". זאת העונה הראשונה של סימאונה בן ה-27 בנאפולי, שהחתימה אותו בהשאלה אחרי שכבש 17 שערים בעונה שעברה בוורונה. נאפולי המשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה, כאשר בליגה האיטלקית היא מדורגת במקום השני אחרי חמישה מחזורים.
במקביל, גם לאביו דייגו היה ערב מהסרטים, כשאתלטיקו מדריד שלו שרדה מותחן יוצא דופן שכלל שלושה שערים בתוספת הזמן. מריו הרמוסו העלה אותה ל-0:1 על פורטו בדקה ה-91, אולם האורחת קיבלה פנדל אותו מתיאוס אוריבה שלח פנימה (96). רגע לפני שריקת הסיום ועמוק בתוך הדקה ה-101 אנטואן גריזמן נתן לאתלטיקו ניצחון דרמטי.
למרות הניצחון, סימאונה המאמן לא היה ממש מרוצה בסיום: "זה לא היה משחק טוב שלנו, בקושי הגענו למצבי. פורטו שיחקה טוב יותר וחטפה יותר כדורים, אנחנו נצטרך להשתפר מאוד בהמשך. זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו מתקשים נגד פורטו, זאת קבוצה מאוד אינטנסיבית שעובדת קשה על המגרש. ניצחנו, אבל נצטרך לעשות תיקונים. המשחק היה רע".