משחקים רבים התקיימו היום (ראשון) באנגליה, גרמניה, צרפת וספרד.

אנגליה

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 2:1 השדים האדומים הצליחו להתאושש אחרי השישייה שחטפו בדרבי ועוד עשו את זה בזכות שער של לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שער הליגה הראשון שלו מאז 2 במאי, אז מצא את הרשת ב-0:3 מול ברנטפורד. זה שער המועדונים ה-700 בקריירה של הפורטוגלי:
5 בספורטינג ליסבון
118 במנצ'סטר יונייטד בפעם הקודמת שהיה שם
450 בריאל מדריד
101 ביובנטוס
26 במנצ'סטר יונייטד מאז שחזר
דווקא המארחת כבשה ראשונה וזה היה אלכס איוובי, שבעט מרחוק כדור נהדר אל הפינה וקבע 0:1 כבר בדקה החמישית. אנתוני איזן כעבור עשר דקות מקרוב אחרי בישול של אנתוני מרסיאל. הצרפתי נפצע לאחר מכן והוחלף על ידי רונאלדו בדקה ה-29. בדקה ה-44 הגיע השער של מספר 7 עם בעיטה מצד שמאל אחרי שקיבל מסירת עומק מוצלחת מקאסמירו וזה 1:2.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
ה-700 שלו בקבוצות. רונאלדו
(צילום: AFP)
ווסטהאם - פולהאם 1:3 הקבוצה של דייויד מויס, שפתחה את העונה בצורה רעה, עם ניצחון ליגה שני ברציפות בדרבי לונדוני מסקרן. פולהאם עם הפסד ליגה שני ברציפות. אנדראס פריירה העלה את פולהאם ליתרון בדקה החמישית, אבל ג'ארוד בואן איזן בפנדל בדקה ה-29. ג'אנלוקה סקמאצ'ה השלים מהפך עם הקפצה נהדרת מעל השוער (62) ומיקאיל אנטוניו השלים את החגיגה בדקה ה-91.

גרמניה

בורוסיה מנשנגלדבאך - פ.צ. קלן 2:5 זה משהו שלא רואים בכל יום. קשר פ.צ. קלן פלוריאן קיינץ רשם מחצית נדירה במיוחד בדרבי מול בורוסיה מנשנגלדבאך. הוא הצליח ב-45 הדקות הראשונות לסחוט פנדל, לגרום לפנדל, לכבוש ולספוג כרטיס אדום. הוא השחקן השני שעושה דבר כזה בבונדסליגה מאז 2004/5, הקודם היה עמנואל פוגאטץ מנירנברג ב-2014. המשחק עצמו נגמר לא טוב מבחינת קלן של קאינץ והיא הפסידה 4:2. מרווין פרידריך (27), רמי בנסבאיני (45+2 בפנדל ו-76), לארס שטינדל (47) ומרכוס תוראם (91) כבשו לזכות הסייחים, קיינץ עצמו כבש בפנדל (31), דניס חוסיינבאשיץ' הגם מצא את הרשת (84).
3 צפייה בגלריה
פלוריאן קיינץ שחקן פ.צ. קלן
פלוריאן קיינץ שחקן פ.צ. קלן
תפוקה מרשימה. קיינץ
(צילום: רויטרס)
שטוטגרט - אוניון ברלין 1:0 הקבוצה של אורס פישר התאוששה מההפסד לפרנקפורט במחזור שעבר וניצלה את איבוד הנקודות של פרייבורג (2:2 מול הרטה ברלין) ואת התיקו בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן כדי לפתוח פער של שתי נקודות בפסגה. פאול יקל כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-76. סרהו גיראסי הורחק בשטוטגרט עם צהוב שני בדקה ה-83.

איטליה

קרמונזה - נאפולי 4:1 הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, שהגיעה אחרי ה-1:6 הענק באמסטרדם מול איאקס, עבדה קשה מאוד, אבל בסופו של דבר השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות ופתחה פער של שתי נקודות בצמרת. מתאו פוליטאנו סידר לנאפולי את היתרון בפנדל בדקה ה-26, סיריל דסרס איזן בדקה ה-47, אבל ג'ובאני סימאונה החזיר את היתרון אל הקבוצה מדרום איטליה בדקה ה-76, הירווינג לוסאנו (93) ומתיאס אוליברה (96) נעצו שני מסמרים נוספים בארון של קרמונזה בתוספת הזמן.
3 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
חמישי ברציפות. שחקני נאפולי חוגגים פער של שתי נקודות בפסגה
(צילום: AFP)
אודינזה - אטאלנטה 2:2 האורחת שמטה יתרון של שני שערים ופספסה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה לשלוש נקודות באופן זמני. אדמולה לוקמן (36) ולואיס מוריאל בפנדל (56) כבשו לזכות אטאלנטה, ג'רארד דאולופאו (67) ונהוין פרס (78) איזנו.
רומא - לצ'ה 1:2 הג'אלורוסי עם ניצחון שני ברציפות, אבל גם עם סיבה לדאגה אחרי שפאולו דיבאלה נפצע והוחלף בדקה ה-50. כריס סמולינג כבש ראשון בדקה השישית אחרי בישול של לורנצו פלגריני, מורטן יולמנד השאיר את לצ'ה בעשרה שחקנים בדקה ה-22 ולמרות זאת גבריאל סטרפצה איזן בדקה ה-39. דיבאלה החזיר את היתרון לרומא בדקה ה-48, אבל שתי דקות לאחר מכן פינה את מקומו במגרש.
פורסם לראשונה: 18:02, 09.10.22