ג'ורג'ו קייליני הודיע היום (שלישי) רשמית על החלטתו לפרוש מכדורגל. "המשחק הזה היה המסע הכי יפה ואינטנסיבי בחיי", כתב בעמוד הטוויטר שלו.
להחלטה לפרוש קדמה הצהרה שנתן הבלם (39) במשחק האחרון של קבוצתו לוס אנג'לס FC (הפסד לקולומבוס בגמר ה-MLS שמנע ממנה אליפות שנייה ברציפות), אליה הצטרף לפני שנה וחצי. "יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי", הצהיר מי שהפך באיטליה לאגדה. "אחזור הביתה ושם אחליט סופית על עתידי. אני לא מתכוון להחליט משהו ואז לשנות את דעתי". ההחלטה הסופית, כאמור, הגיעה היום.
2 צפייה בגלריה
   במדי איטליה ג'ורג'ו קיילניי
   במדי איטליה ג'ורג'ו קיילניי
פורש עם גביע אירופי בלתי נשכח. קייליני במדי נבחרת איטליה
(צילום: Claudio Villa/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
   במדי יובנטוס ג'ורג'ו קיילניי
   במדי יובנטוס ג'ורג'ו קיילניי
561 הופעות ו-36 שערים. קייליני במדי יובנטוס
(צילום: Emilio Andreoli/Getty Images)
הבלם רשם 117 הופעת במדי נבחרת איטליה (חמישי בנתון זה בתולדות הנבחרת) וזכה איתה ביורו 2020 - כשסרט הקפטן על זרועו. הוא לבש את מדי ליבורנו ורומא, אך זוהה בעיקר עם יובנטוס, אצלה שיחק 18 שנים ולא עזב גם אחרי שהמועדון נענש והורד לסרייה B.
במדי הגברת הזקנה זכה הבלם ב-9 אליפויות רצופות וחמישה גביעים, אבל גם רשם שתי אכזבות בגמר ליגת האלופות (הפסיד פעמיים - 2015 ו-2017). ב-561 הופעות בכל המפעלים (שלישי בכמות ההופעות בתולדות המועדון), כבש עבור יובנטוס 36 שערים.
"הכדורגל היה הכל בשבילי, איתו עברתי דרך מיוחדת ובלתי נשכחת", סיכם השחקן בעמוד הטוויטר שלו. "עכשיו הגיע הזמן להתחיל פרק חדש בחיים, להתמודד עם אתגרים חדשים ולכתוב עוד דפים חשובים ומרגשים בחיי".