אחרי שניצחה רק באחד מששת משחקי הליגה האחרונים שלה, וכשהיא רחוקה כבר חמש נקודות ממוליכת הפרמייר-ליג ארסנל, יצאה מנצ'סטר סיטי להתאורר באליפות העולם לקבוצות בסעודיה, והערב (שלישי) היא עלתה לגמר של התחרות אחרי 0:3 על אוראווה רדס היפנית, זוכת ליגת האלופות של אסיה. הקבוצה של פפ תפגוש בגמר את פלומיננזה הברזילאית, מחזיקת גביע ליברטדורס.
ארלינג הולאנד וקווין דה בריינה הפצועים הצטרפו למסע, אך עדיין נותרו מחוץ לסגל הערב, והרכב די משני של סיטי עשה את העבודה הודות לשערים של מריוס הויבראטן (45+1, עצמי), מתאו קובאצ'יץ' (52) וברנדרו סילבה (59).
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
בדרך לעוד תואר? שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(צילום: Giuseppe CACACE / AFP)
לאחר שבעונה שעברה זכתה בליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, זו הפעם הראשונה כמובן שסיטי משתתפת במפעל, ובשישי (20:00) היא תנסה להוסיף עוד תואר לארון שלה. הניצגה של אירופה זכתה בטורניר בכל 10 השנים הקודמות, כך שהסיכויים שלה די טובים.

אירופה

בליגה הגרמנית, בורוסיה דורטמונד ברצף רע מאוד של שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, אחרי שהערב היא סיימה רק ב-1:1 ביתי נגד מיינץ החלשה, שניצחה רק פעם אחת העונה. ג'וליאן בראנט עוד העלה את סגנית אלופת גרמניה ליתרון (29), אך ספ ואן דר ברג השווה (43). דורטמונד שבמקום החמישי עשויה למצוא את עצמה רחוקה כבר שבע נקודות מהרביעייה הראשונה בסיום המחזור.
2 צפייה בגלריה
טרזיץ'
טרזיץ'
עוד משחק ללא ניצחון. אדין טרזיץ' מתוסכל
(צילום: EPA/CHRISTOPHER NEUNDORF)
ברבע גמר גביע הליגה האנגלי, צ'לסי ניצחה בפנדלים את ניוקאסל 2:4 בביתה. קאלום ווילסון העלה את האורחת ליתרון (16) והבלוז היו בפיגור במשך 76 דקות, אבל אז הגיע מיכאלו מודריק שהשווה (90+2) ושלח את המשחק להכרעה מהנקודה הלבנה. גם פולהאם (6:7 בפנדלים על אברטון אחרי 1:1) ומידלסברו (0:3 על פורט וייל) עלו לחצי הגמר. העולה הרביעית תקבע מחר (22:00) במשחק בין ליברפול לווסטהאם.
פורסם לראשונה: 21:55, 19.12.23