לפני פחות משנתיים היה זה דניאל מלדיני שכבש את שערו הראשון בסרייה א', אז עוד כשחקן מילאן, הקבוצה בה כיכבו אביו פאולו וסבו צ'זרה. הערב (שישי), במדי ספציה הקטנה, דניאל בן ה-21 יכול אולי להתהדר בכיבוש הכי מיוחד בקריירה הקצרה שלו.
מלדיני ג'וניור כבש בדקה ה-55 את השער הראשון של קבוצתו ב-1:2 הביתי על לא אחרת מאשר אינטר, היריבה הגדולה של מילאן - הקבוצה בה גדל ובה שם משפחתו הפך לסמל. רומלו לוקאקו איזן בפנדל (83), כשבמחצית הראשונה לאוטרו מרטינס החמיץ אצל האורחת כדור עונשין מ-11 מטר. המילה האחרונה הייתה שייכת לאמבלה אנזולה, שכבש גם הוא...בפנדל (87).
2 צפייה בגלריה
דניאל מלדיני
דניאל מלדיני
מלדיני כובש את השער הראשון של ספציה
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
דניאל מלדיני
דניאל מלדיני
ערב מרגש. מלדיני
(צילום: רויטרס)
ההפסד של אינטר עשה שירות בעיקר לנאפולי. מוליכת הסרייה א' עם 65 נקודות, 15 יותר מהנראזורי. מהעבר השני, הניצחון החמישי בלבד של ספציה העונה אמנם הותיר אותה במקום ה-17, אבל פתח פער של שש נקודות מעל הקו האדום.
בגרמניה, בוכום השיגה ניצחון חשוב בתחתית - 0:2 בחוץ על פ.צ קלן. קווין סטוגר כבש ראשון (9, בפנדל) וארהן מאסוביץ' הכפיל (76). בוכום עלתה למקום ה-14 עם 22 נקודות, חמש פחות מקלן שבמקום ה-12.
בספרד, קאדיס וחטאפה נפרדו ב-2:2 דרמטי. רובן סוברינו כבש ראשון (39) ואנס אונאל איזן בכדור עונשין מ-11 מטר (61). רובן אלקראס החזיר לקאדיס את היתרון (82, בפנדל) ואונל שוב השווה מהנקודה הלבנה, הפעם 16 דקות בתוך תוספת הזמן!