מנצ'סטר יונייטד פתחה אתמול את שלב הבתים בליגת האלופות בהפסד 4:3 באליאנץ ארנה לבאיירן מינכן. מירב האש הופנתה כצפוי לשוער הקבוצה, אנדרה אונאנה, ששגיאה קשה שלו הובילה לשער הראשון שכבשה באיירן.
אונאנה, שהגיע הקיץ מאינטר תמורת 47.2 מיליון פאונד, ספג 10 שערים בשלושת המשחקים האחרונים - ובסיום הודה: "אם לא ניצחנו, זה רק בגללי". לאחר מכן הוסיף: "אלה הם חייו של שוער. זה היה קשה. כי התחלנו טוב מאוד. אחרי הטעות שלי איבדנו שליטה על המשחק. קשה לי עם המצב הזה. הקבוצה נפגעה בגלל הטעות הזו. אני שמח שבכל זאת הצלחנו לחזור למשחק".
3 צפייה בגלריה
אונאנה
אונאנה
טעות קשה. אונאנה
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
אונאנה המשיך: "כן, יש לי הרבה מה להוכיח. ההתחלה שלי במנצ'סטר לא הייתה כל כך טובה, בטח לא כמו שרציתי. זה היה אחד המשחקים הגרועים שלי. אין ספק שזאת תקופה קשה. אנחנו חייבים להיות ביחד ולעבוד קשה".
הפרשנים בבריטניה, איך לא, קטלו את אונאנה. כוכב העבר של יונייטד, ריו פרדיננד, אמר: "כל האשמה מוטלת עליו. זאת הייתה עצירה פשוטה, שום דבר קשה להתמודדות. היית מצפה שהוא יעצור את זה. אבל לא. זה מסמל יותר מכל את מנצ'סטר יונייטד של העונה ואת רוב השערים שהקבוצה ספגה. הם היו יכולים להקשות יותר על באיירן מינכן".
3 צפייה בגלריה
אונאנה
אונאנה
סופג אש. אונאנה
(צילום: Tobias SCHWARZ / AFP)
"אף קבוצה שהפסידה את המשחק הראשון שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות לא זכתה בסופו של דבר בתואר", המשיך בלם העבר. "ולא שאני חושב שהקבוצה הנוכחית מסוגלת ללכת על הסוף".
אגב, ההפסד במינכן היה ה-18 של מנצ'סטר יונייטד ב-35 משחקי החוץ האחרונים שלה בכל המסגרות (51 אחוז). היחידה בין קבוצות הפרמייר-ליג שהפסידה יותר משחקי חוץ ממנה מאז מרץ 2022, היא ווסטהאם (20).
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
הפסד מספר 18 מתוך 35 משחקי החוץ האחרונים. פרננדש
(צילום: Matthias Hangst/Getty Images)
המנג'ר אריק טן האח היה שבור בסיום: "אני מאוכזב כי אם אתה כובש שלושער נגד באיירן מינכן אתה אמור לקחת לפחות נקודה. אנחנו בתקופה שהרבה הולך נגדנו, וגם שיחקנו בשלושת המשחקים האחרונים נגד קבוצות מצוינות".
על כך שאוננה לקחת אחריות על הטעות בשער הראשון, אמר ההולנדי: "זה טוב שהוא עושה את זה, אבל זה עניין קבוצתי. אנחנו צריכים להאמין כקבוצה שתמיד נוכל להתאושש. הוכחנו את זה. האם אפשר לשנות את המצב בקבוצה? אנחנו יכולים לעשות את זה. זה בידיים שלנו, לא אצל אף אחד אחד".