שביעות רצון בריאל מדריד לאחר ה-1:5 המרשים אתמול (שבת) על ולנסיה במסגרת המחזור ה-13 בליגה הספרדית. הבלאנקוס שבו בענק למסלול הניצחונות לאחר ה-0:0 המאכזב במחזור הקודם מול ראיו וייקאנו בזכות שערים של דני קרבחאל וצמדים של ויניסיוס ורודריגו - שגם בישל שני שערים. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נשארו במרחק שתי נקודות מהמוליכה המפתיעה ג'ירונה, ופתחה, זמנית, פער של חמש נקודות מברצלונה שבמקום השלישי.
בספרד התמוגגו מההצגה של צמד הברזילאים אמש, ובפרט מזו של רודריגו, שהשכיח את היעדרותו של ג'וד בלינגהאם. שחקן ההתקפה בן ה-22 הוא השחקן הראשון העונה בלה-ליגה שמעורב בארבעה שערים במשחק אחד. באתר 'Relevo' נכתב: "פלורנטינו פרס יכול להיות מרוצה. אחרי העזיבה של בנזמה, נראה כי התוכנית שלו להסתמך על ויניסיוס ורודריגו השתלמה".
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס עם רודריגו
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס עם רודריגו
"פלורנטינו פרס יכול להיות מרוצה". ויניסיוס עם רודריגו
(P Photo/Jose Breton)
רודריגו אמר בסיום המשחק: "שיחקנו בצורה מושלמת. ברמה האישית, אני מאושר. היה לי משחק מצוין וזה מרגיש נהדר להבקיע פעמיים ולהוסיף עוד שני בישולים. היינו צריכים ניצחון כזה, אני מקווה שנמשיך כך. אני ו-ויניסיוס חזרנו להיות הצמד שאוהדי ריאל רוצים לראות. הייתי רגוע מול השער, וכך צריך לתפקד. במשחקים הקודמים החמצתי מספר פעמים ממצבים דומים לאלה שהבקעתי מהם במשחק הזה".
גם המאמן, קרלו אנצ'לוטי, שיבח את רודריגו ו-ויניסיוס: "הם חזרו לשחק ברמה הכי גבוהה. הם היו צריכים קצת זמן, אבל בשני המשחקים האחרונים הם היו נהדרים והראו עד כמה הם שחקנים איכותיים. אני חושב שזה המשחק הכי טוב של ויניסיוס העונה, וההופעה הכי טובה שלנו כקבוצה. נראינו נהדר מתחילת המשחק ועד סופו, מבחינת הגישה, האומץ והיכולת".
כאמור, מלבד ויניסיוס ורודריגו, גם דני קרבחאל הבקיע במשחק, כשפתח את מסכת הכיבושים של ריאל עם שער נהדר בבעיטה מכ-19 מטר. קרבחאל הוא שחקן ההגנה הראשון שכובש עבור הבלאנקוס בבעיטה מחוץ לרחבה מאז 2009, אז עשה זאת מרסלו.
כעת, יקוו בריאל להמשיך במומנטום לאחר שבוע בו כבשו שמונה שערים בשני משחקים. במהלך השבוע שעבר הבטיחה הקבוצה של אנצ'לוטי את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות, והיא תצא לפגרה של שבועיים במצב רוח מרומם. ב-26 בנובמבר תחזור הקבוצה לשחק, כשתתארח אצל קאדיס במסגרת המחזור ה-14 בליגה הספרדית, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את נאפולי במסגרת שלב הבתים של הצ'מפיונס, כשניצחון יבטיח לה את המקום הראשון בבית 3.