המחזור ה-15 של הפרמייר-ליג הגיע הערב (חמישי) לסיומו עם שני משחקים: טוטנהאם איבדה יתרון בפעם החמישית ברציפות ונכנעה לווסטהאם 2:1, ואברטון הפתיעה את ניוקאסל עם 0:3 מוחץ.
טוטנהאם - ווסטהאם 1:2 | בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה טוטנהאם הייתה ביתרון, אבל היא לא ניצחה באף אחד מהם, וצברה רק נקודה אחת - כך נראה משבר. כריסטיאן רומרו העלה את המארחת ליתרון מהיר במשחק החזרה שלו מההשעיה (10) והחצי הראשון היה בשליטה מוחלטת של התרנגולים, אבל הם לא השכילו למצוא את השער פעם נוספת. במחצית השנייה הם שילמו על כך ביוקר, כשג'רוד בואן השווה עם שערו התשיעי העונה בליגה (52) וג'יימי וורד פראוס קבע מהפך אחרי טעות קשה של דסטני אודוגי (74). טוטנהאם חמישית עם 27 נקודות, רק שלוש יותר מהמנצחת שמדורגת תשיעית.
3 צפייה בגלריה
יונג מין סון
יונג מין סון
טוטנהאם במשבר. סון
(צילום: Reuters/Peter Cziborra)
3 צפייה בגלריה
וורד פראוס ובואן
וורד פראוס ובואן
סידרו מהפך. וורד פראוס ובואן
(צילום: REUTERS/Tony Obrien)
אברטון - ניוקאסל 0:3 | למרות הפחתת 10 הנקודות, המארחת עלתה הערב מעל הקו האדום, זאת לאחר שהיא רשמה את הניצחון הרביעי שלה בששת המחזורים האחרונים, ועשתה זאת בצורה משכנעת ביותר מול המפגייז הפצועים. לוח התוצאות הראה 0:0 עד לדקה ה-79, אבל אז דווייט מקניל ניצל טעות של קירן טריפייר, ועבדולאי דוקורה (86) ובטו (90+7) קבעו תבוסה. ניוקאסל נעצרה דווקא אחרי הניצחונות על צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד והיא רק במקום השביעי.
3 צפייה בגלריה
דווייט מקניל
דווייט מקניל
ניצחון רביעי בששת המחזורים האחרונים. מקניל חוגג
(צילום: AP Photo/Jon Super)