מילאן עלתה הערב (שבת) לפחות באופן זמני לפסגת טבלת הליגה האיטלקית, הודות לניצחון 2:4 בחוץ על בולוניה במסגרת המחזור התשיעי. על הדרך, הקבוצה של סטפאנו פיולי התאוששה מההפסד המאכזב לפורטו בליגת האלופות.
מחר (ראשון, 19:00) נאפולי תוכל לחזור למקום הראשון כשתתארח באולימפיקו אצל רומא, שתגיע אחרי התבוסה הקשה 6:1 מול בודו גלימט בליגה האזורית. התכולים הם היחידים מלבד מילאן שלא הפסידו העונה בסריה א', ולמעשה לא שמטו נקודה (מילאן סיימה משחק אחד בתיקו).
3 צפייה בגלריה
איברהימוביץ' עם בנאסר
איברהימוביץ' עם בנאסר
איברהימוביץ' חוגג עם בנאסר
(צילום: רויטרס)
רפאל ליאו כבש שער נאה בדקה ה-16 אחרי שקיבל כדור עומק נהדר מזלאטן איברהימוביץ'. אדאמה סומאורו מבולוניה הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-20, ודוידה קלבריה כבש שער נוסף לזכות מילאן בדקה ה-35. זלאטן כבש שער עצמי עם הראש אחרי כדור קרן (49), ובולוניה חזרה ל-2:2 בעשרה שחקנים משער של מוסא בארו (52).
בשלב הזה רוברטו סוריאנו הורחק (58) והשאיר את המארחת בתשעה שחקנים. אסמאעיל בנאסר הרגיע את מילאן כשכבש בדקה ה-84 בבעיטה מהאוויר. בדקה ה-90 הוא בישל לאיברהימוביץ', שהבקיע מקצה הרחבה.
3 צפייה בגלריה
דוידה פראסטי
דוידה פראסטי
דוידה פראסטי. ססואולו ניצחה
(צילום: getty images)
ונציה כבר הבינה שהחיים בסרייה א' לא קלים בכלל. העולה החדשה מדשדשת לה בתחתית והערב ספגה הפסד חמישי בתשעה מחזורים, 3:1 בחוץ מול ססואולו.
זה דווקא החל לא רע מבחינתה, כשדייויד אוקרקה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-32. דומניקו ברארדי (37), שחקן הנבחרת האיטלקית, השווה.
3 צפייה בגלריה
שחקני ססואולו חוגגים
שחקני ססואולו חוגגים
שחקני ססואולו חוגגים
(צילום: getty images)
הקשר הישראלי דור פרץ נכנס בהפסקה, אך חמש דקות מאוחר יותר הוא ראה את קבוצתו סופגת שוב. החלוץ הצרפתי תומאס הנרי הבקיע לכיוון הלא הנכון, וססואולו השלימה את המהפך. דוידה פראטסי (67) סגר סיפור.
במשחק המוקדם של הערב, אמפולי ניצחה 2:4 עולה חדשה נוספת, סלרניטנה. כבר בדקה ה-13 לוח התוצאות הראה על 0:3, כשעוד לפני ההפסקה אמפולי הבקיעה את הרביעי. במחצית השנייה המארחת רק מזערה נזקים.
פורסם לראשונה: 21:05, 23.10.21