שני משחקים נעלו הערב (ראשון) את המחזור ה-18 בפרמיירליג: טוטנהאם הפסידה 2:0 בביתה לאסטון וילה, לפני שנוטינגהאם פורסט חילצה 1:1 מול צ'לסי.
נוטינגהאם פורסט - צ'לסי 1:1 | אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות וחמישה מחזורים בלי ניצחון בפרמיירליג טרם פגרת המונדיאל, האורחת קיוותה שהניצחון 0:2 על בורנמות' בשלישי האחרון יוציא אותה לדרך חדשה ולמאבק על הטופ 4, אך היום היא איבדה נקודות מול העולה החדשה שנמצאת מתחת לקו האדום, במשחק בו הייתה נחותה במשך שלבים רבים. רחים סטרלינג העלה את הבלוז ליתרון (16), אך המארחת השתלטה על המשחק במחצית השנייה ואחרי שתי החמצות גדולות ובעיטה למשקוף, סרג' אורייה כבש מבישול של ווילי בולי (63) בשער על טהרת חוף השנהב.
3 צפייה בגלריה
סרז' אורייה
סרז' אורייה
קבע חלוקת נקודות. אורייה
(צילום: גטי אימג'ס )
טוטנהאם - אסטון וילה 2:0 | היכולת הרעה של התרנגולים המשיכה גם הערב. האורחת - שהשיגה ניצחון שלישי בארבעה משחקי ליגה תחת המאמן החדש אונאי אמרי - הייתה טובה יותר, ואמיליאנו בואנדיה כבש את הראשון אחרי טעות קשה של הוגו לוריס שחזר מפגרת המונדיאל (50). דגלאס לואיז הכפיל (73). שחקני טוטנהאם ביצעו חמש טעויות שהובילו ישירות לספיגה העונה, לפחות שתיים יותר מכל קבוצה אחרת, כשלוריס לבדו אחראי על שלוש מהטעויות האלו. הקבוצה של אנטוניו קונטה, שניצחה רק שניים משבעת משחקיה האחרונים, איבדה את המקום הרביעי, כשהנתון שצריך להדאיג אותה יותר מכל הוא שהיא ספגה לפחות שני שערים בכל אחד משבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, הרצף הארוך ביותר שלה מאז 1988. בנוסף, היא ספגה ראשונה בכל אחד מעשרת משחקיה האחרונים.
3 צפייה בגלריה
הוגו לוריס אחרי הטעות
הוגו לוריס אחרי הטעות
לוריס אחרי הטעות
(צילום: רויטרס )
3 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
בצרות. קונטה
(צילום: רויטרס )

צרפת

ליון - קלרמון 1:0 | לורן בלאן רשם הפסד ביתי ראשון, ועונת הבלהות של המארחת נמשכת כשכעת היא רחוקה כבר שבע נקודות ממקום שמוביל לאירופה. מוחמד שאם, שעלה מהספסל בדקה ה-72, כבש בפנדל (87) והכריע משחק צמוד. קלרמון עלתה למקום התשיעי, רחוקה רק שתי נקודות מליון שבמקום השמיני.
מונאקו - ברסט 0:1 | המארחת עלתה זמנית למקום הרביעי בזכות שער אדיר של אלכסנדר גולבין (54). הבלם בנואה בדיאשיל נגרע ברגע האחרון מהסגל של מונאקו, לקראת השלמת המעבר לצ'לסי.
במשחקים נוספים: נאנט - אוקזר 0:1 טולוז - אז'קסיו 0:2 אנז'ה - לוריין 2:1
פורסם לראשונה: 17:57, 01.01.23