מאז ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, אוהדי פריז סן ז'רמן עשו לעצמם מנהג לשרוק בוז ללאו מסי. גם הערב (ראשון) זה קרה - בהפסד הביתי 1:0 של אלופת צרפת לליון.
פריז סן ז'רמן הציגה יכולת חלשה, ובראדלי ברקולה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-56, כשעוד קודם לכן אלכסנדר לקאזט החמיץ פנדל (39). פ.ס.ז' ספגה את הפסדה החמישי העונה בליגה, והיא מוליכה את הטבלה בשש נקודות על לאנס ומארסיי הדולקות אחריה כשאנחנו במחזור ה-29. ההפסד בוודאי לא עוזר לשקט בפריז, כשבשבועות האחרונים מתרבים הדיווחים על פיטורים אפשריים של המאמן כריסטוף גאלטייה. גם עתידו של מסי כלל לא בטוח, ולמרות שאחרי הזכייה במונדיאל דווח כי הוא יישאר בפריז סן ז'רמן בחוזה לשנתיים, לאחרונה התקשורת מדווחת שהוא מתקרב דווקא לקאמבק בברצלונה.
5 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
(צילום: FRANCK FIFE \ AFP)
5 צפייה בגלריה
מסי בפעולה
מסי בפעולה
מסי בפעולה
(צילום: רויטרס)

אנגליה

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:2 | חגיגה בסיינט ג'יימס פארק. מנצ'סטר יונייטד הגיעה היום למשחק החוץ בניוקאסל בתקווה לרשום ניצחון ליגה ראשון מאז התבוסה הכואבת לליברפול (7:0), מצד שני המארחים הגיעו אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים. כמה היה נוח מצדם להמשיך את המומנטום נגד השדים האדומים שהגיעו למפגש ללא קאסמירו המורחק. אחרי מחצית מאופסת, ניוקאסל עלתה ל-0:1 מוצדק עם נגיחה מקרוב של ג'וזף ווילוק שסיים בישול של סן מקסימן. בדקה 88 נגוזה התקווה של יונייטד להשוות אחרי שער של קאלום ווילסון שנגח כדור קרן מדוד של גימראייש.
5 צפייה בגלריה
ניוקאסל מנצ'סטר יונייטד
ניוקאסל מנצ'סטר יונייטד
טירוף בניוקאסל
(צילום: Stu Forster/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
ניוקאסל מנצ'סטר יונייטד
ניוקאסל מנצ'סטר יונייטד
אבודים. שחקני יונייטד בניוקאסל
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
בעקבות המשחק ניוקאסל עלתה למקום השלישי בפרמייר-ליג וחלפה על פני השחקנים של טן האח, שכבר היו בטוחים שהכרטיס לליגת האלופות כבר נמצא אצלם עמוק בכיס.
ווסטהאם - סאות'המפטון 0:1 | ווסטהאם עלתה מעל הקו האדם בזכות ניצחון 0:1 על סאות'המפטון, שנועלת את הטבלה עם 23 נקודות ונראית בדרכה הבטוחה לצ'מפיונשיפ. נאייף אגר כבש לפטישים.
5 צפייה בגלריה
ווסטהאם סאות'המפטון ניאף
ווסטהאם סאות'המפטון ניאף
הפטישים חוגגים קצת אוויר לנשימה
(צילום: lian Finney/Getty Images)

איטליה

נאפולי - מילאן 4:0 | נאפולי בדרך הבטוחה לאליפות, אבל היא לא תשכח את התבוסה הקשה הזאת. רפאל לאאו עם צמד (17, 59), ברהים דיאס (25) ואלכסיס סאלמאקרס (67) היממו את הקהל באצטדיון דייגו מראדונה. נאפולי במקום הראשון עם 16 נקודות יתרון על פני לאציו שבמקום השני, אבל מילאן השלישית שלחה לנאפולי מסר ברור לקראת רבע גמר ליגת האלופות בין השתיים.
תוצאות נוספות באיטליה: רומא - סמפדוריה 0:3, בולוניה - אודינזה 0:3, מונצה - לאציו 2:0, ספציה - סלרניטנה 1:1.
פורסם לראשונה: 20:54, 02.04.23