בספרד עדיין מתקשים להרגע מהשלושער המדהים של קארים בנזמה אתמול (ראשון) ב-0:6 המוחץ של ריאל מדריד על ויאדוליד. החלוץ, שצם בעקבות הרמדאן, כבש שלושה שערים בתוך שבע דקות (29, 32 ו-36) והוכיח פעם נוספת מדוע הוא נחשב לאחד החלוצים הגדולים בכדורגל העולמי בעשור האחרון.
בתקשורת הספרדית שמו דגש על שיתוף הפעולה הפורה של הצרפתי עם וינסיוס, שבישל שניים משלושת השערים שכבש בנזמה. 43 בישולים יש ברזומה של הברזילאי בארבע וחצי עונותיו בריאל מדריד, כאשר 22 מתוכם נכבשו בידי החלוץ (51 אחוז).
2 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם ויניסיוס
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם ויניסיוס
שיתוף פעולה פורה. קארים בנזמה עם ויניסיוס
(AP)
עם זאת, הכימיה בין השניים לא נבנתה ביום אחד. למעשה, לפני שנתיים וחצי, נראה כי היחסים ביניהם היו בשפל. באוקטובר 2020 האתר הצרפתי 'Foot Mercato', הצליח לתפוס שיחה בין בנזמה לפרלאן מנדי, בו הפציר במגן לא למסור לוויניסיוס ש"משחק נגדנו ועושה מה שהוא רוצה".
מספר חודשים אחר כך נשמע בנזמה אחרת. כשנשאל בריאיון לערוץ Telefoot על "החרם" על הברזילאי, הוא השיב: "אני מאמין בוויניסיוס, אני מדבר איתו הרבה. לפעמים אני מעיר לו בקום רם, אבל זה רק בגלל שאני יודע איזה פוטנציאל יש בו. כשהוא רוצה - הוא פנומן". כעת כאמור, נראה כי שיתוף הפעולה בין השניים פורח מתמיד.
2 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם ויניסיוס
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם ויניסיוס
לפני שנתיים וחצי היחסים ביניהם היו בשפל. בנזמה עם ויניסיוס
(רויטרס)
בריאל היו מרוצים מאוד לאחר הצגה מול ויאדוליד, כאשר מירב השבחים כמובן הלכו לבנזמה, שלראשונה בקריירה כבש שלושה שערים במחצית הראשונה. "הוא שחקן מדהים, כוכב עולמי", אמר עליו לוקאס ואסקס, שכבש את השער השישי של הבלאקוס. "הוא מבקיע בצרורות שנה אחר שנה, מה עוד אפשר להגיד עליו? ברור שנרצה שהוא יישאר בקבוצה, אנחנו מאושרים שהוא איתנו".

אנצ'לוטי לא מודאג לגבי עתידו במועדון

מעבר להצגה של בנזמה, בתקשורת הספרדית התעניינו לאחר המשחק בשאלת עתידו של קרלו אנצ'לוטי. למאמן הבלאנקוס יש חוזה עד 2024, אך לא מעט סימני שאלה עלו בנוגע לאפשרות שהאיטלקי יעזוב בתום העונה.
"אתה רואה אותי מודאג לגבי העתיד שלי?", שאל בהתרסה אנצ'לוטי את העיתונאי שהפנה אליו את השאלה. "אני רוצה להשלים את החוזה שלי עד 2024, ואם בריאל מדריד יהיו מרוצים ממני - אז אשאר גם עד 2034".