סאגת מאורו איקרדי ו-וונדה נארה הגיעה לסיומה, כנראה. הערב (שני) אשתו והסוכנת של חלוץ פ.ס.ז' העלתה פוסט באינסטגרם בו היא מאשרת שהם כבר חתמו על מסמכי הגירושים, אך עכשיו "בחרו לשוב אחד לזרועות השני".
איקרדי פגש את וונדה כששיחק יחד עם בעלה לשעבר מקסי לופס, כאשר השניים שיתפו פעולה בחוד של סמפדוריה. מאז, מערכת היחסים שלהם סוקרה בהרחבה בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, כך שאף אחד לא הופתע שגם הגירושים שלהם היו כאלו, ובטח שגם הסולחה.
2 צפייה בגלריה
וונדה נארה ומאורו איקרדי
וונדה נארה ומאורו איקרדי
פחות צפויים ממוחמד סלאח ברחבה. וונדה נארה ומאורו איקרדי
(צילום: getty images)
האמת היא שלא ממש ברור לאן הולכים היחסים הללו, או כמה זמן הם יימשכו, אבל וונדה טוענת חד משמעית שהם שמו את המשבר מאחוריהם ויוצאים לדרך חדשה. ביחד.
"התמונות שהעליתי בחודשים האחרונים מראות כמה טוב היה לנו וכמה שמחים היינו", היא כתבה. "נפגעתי מאוד ממה שקרה. כל יום ביקשתי ממאורו גט. כשהוא הבין שאין שום סיכוי שנחזור להיות ביחד, הוא אמר שאנחנו לא יכולים להמשיך כך, ואם להיפרד זו הדרך היחידה להפסיק את הכאב, אז אנחנו צריכים לעשות זאת".
"הלכנו לעורך הדין. תוך יומיים מאורו הסכים לכל התנאים וחתמנו על ההסכם. ביום למחרת הוא כתב לי מכתב כמו שאף אחד מעולם לא כתב לי: 'נתתי לך הכל ואת נתת לי הכל, אני מקווה שאת תוכלי להיות מאושרת שוב כי זה יעשה אותי מאושר'".
2 צפייה בגלריה
וונדה נארה ומאורו איקרדי
וונדה נארה ומאורו איקרדי
"אם אני בלעדיו, אין לי כלום". וונדה נארה עם איקרדי
(צילום: getty images)
"ואז הבנתי משהו: שגם אם יש לי הכל, אם אני בלעדיו, אז אין לי כלום. אני בטוחה שהתקופה הרעה הזו שאנחנו עוברים תחזק אותנו כזוג וכמשפחה. הדבר החשוב הוא שלשנינו היה את החופש לשים מאחורינו שמונה שנים של היסטוריה, אבל הנשמות שלנו עייפות מבכי, בחרנו לשוב אחד לזרועות השני. אני אוהבת אותך מאורו איקרדי".
רק לפני שבוע וחצי וונדה העלתה סטורי בו האשימה את איקרדי בבגידה, כשבארגנטינה טענו כי השחקן בגד בה עם חברה קרובה שלה. 24 שעות לאחר מכן עקצה אותו עם תמונה של כף היד שלה, לצידה הוסיפה את המשפט: "אוהבת יותר את היד שלי בלי טבעת".