זה היה קשה ובשיניים, אבל ארסנל חזרה הערב (שבת) לפסגת הפרמייר-ליג, אחרי ניצחון 0:2 על וולבס, וכשהיא מקדימה את מנצ'סטר סיטי (לה משחק חסר), בנקודה.
לאורך רוב שלבי המשחק היה נדמה שהתותחנים עדיין משחקים תחת הרושם של ההפסד לאסטון וילה, בשבוע שעבר, שהביא להדחתם מהפסגה אחרי שבוע אחד בלבד. למרות הפערים על הנייר, דווקא המארחת מהמקום ה-11 (43 נקודות) הייתה קרובה יותר לכבוש שער ראשון.
2 צפייה בגלריה
לאונרדו טרוסארדחוגג שער נגד וולבס
לאונרדו טרוסארדחוגג שער נגד וולבס
פורץ את הגנת וולבס. טרוסארד
(צילום: REUTERS/Molly Darlington)
אבל בסמוך לשריקת המחצית, היה זה לאונרדו טרוסארד (45) שהמשיך בישול של גבריאל חסוס אל החיבורים, בחצי 'דרדלה', ומרטין אודגור הכפיל עמוק בתוספת הזמן (90+5). בסיום, מיקל ארטטה היה יכול לנשום לרווחה.
מחר, ליברפול (מקום 3, 71 נקודות ומשחק חסר) תתארח אצל פולהאם בתקווה לצמק את הפער מארסנל (מקום 1, 74 נקודות) ומנצ'סטר סיטי (מקום 2, 73 נקודות ומשחק חסר), ששיחקה השבת במסגרת חצי גמר גביע המדינה.
חצי גמר הגביע האנגלי, מנצ'סטר סיטי – צ'לסי 0:1: אחרי ההדחה הכואבת ברבע גמר ליגת האלופות, משחק חצי גמר הגביע האנגלי היה עבור מנ'צסטר סיטי איתות חשוב ליריבות שהם עדיין לא "איבדו את זה", ושבכל מקרה הם פייבוריטיים בכל הנוגע למאבק על שני התארים שעוד נותרו להם העונה.
2 צפייה בגלריה
ברננדו סילבה מנצ'סטר סיטי - צ'לסי
ברננדו סילבה מנצ'סטר סיטי - צ'לסי
סילבה ומנצ'סטר סיטי חוגגים כרטיס לגמר הגביע האנגלי
(צליום: Ben Stansall / AFP)
מבחינת צ'לסי, שנעה מאכזבה אחת לאחרת, היה מדובר בצ'אנס להציל את העונה עם תואר יוקרתי, ואולי על הדרך לנקום את ההדחה המשפילה בשנה שעברה, כבר בסיבוב השלישי (תבוסה 4:0 לסיטי). אבל בשורה התחתונה, ולמרות אינספור מצבים עבור הבלוז, דווקא השחקנים של פפ גווארדיולה, שהגיעו למעמד ללא הארלינג הולאנד הפצוע, והציגו את אחד המשחקים החלשים שלהם העונה - הבטיחו את הכרטיס לגמר בזכות של ברננדו סילבה בדקה ה-84.
מחר (17:30) תתארח מנצ'סטר יונייטד אצל קובנטרי סיטי למשחק על הכרטיס השני לגמר.