אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, צ'לסי הפסידה הערב (שלישי) 1:0 בחוץ למידלסברו במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה האנגלי.
המארחת - שחווה עונה מאכזבת ונמצאת רק במקום ה-12 בצ'מפיונישיפ, אבל היא הקבוצה היחידה שאינה מהפרמייר-ליג שנותרה במפעל - החזיקה בכדור רק 28 אחוז מהזמן ואיימה שש פעמים על השער לעומת 18 של צ'לסי (שהרבתה להחמיץ), אך שער של היידן האקני בדקה ה-37 העניק להם את הניצחון. זה גם היה השער ראשון של מידלסברו נגד צ'לסי אחרי שלא הצליחה לעשות זאת במשך 9 משחקים רצופים.
2 צפייה בגלריה
סילבה
סילבה
צ'לסי הופתעה. טיאגו סילבה מאוכזב
(צילום: Oli SCARFF / AFP)
2 צפייה בגלריה
האקני חוגג
האקני חוגג
מידלסברו יכולה להתחיל לחלום על הגמר. האקני חוגג
(צילום: Stu Forster/Getty Images)
למזלם של הבלוז, תהיה להם הזמדנות לתקן, במשחק הגומלין שייערך בסטמפורד ברידג' בעוד שבועיים. מידלסברו, מנגד, שבשמינית הגמר וברבע עברה קבוצות מהלגיה השלישית - אקסטר סיטי ופורט וייל בהתאמה - יכולה להתחיל לחלום על סיפור סינדרלה גדול. מי מהן שתעלה לגמר תפגוש שם את ליברפול או פולהאם, שהמשחק הראשון ביניהן במסגרת חצי הגמר ייערך מחר (22:00) באנפילד.

פיורנטינה עלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי

שלב רבע הגמר בגביע האיטלקי יצא הערב לדרך, כשפיורנטינה מהמקום הרביעי בסרייה א' אירחה את הפתעת העונה באיטליה, בולוניה, שנמצאת במקום החמישי עם נקודה פחות במאזנה (32). אחרי 120 דקות שוממות למדי ונטולות שערים, עברה ההכרעה לדו קרב פנדלים. אחרי שכל קבוצה דייקה בארבע הניסיונות הראשונים שלה, סטפן פוש שלח את הבעיטה החמישית של בולוניה לשמיים, ומקסים לופז קבע 4:5 שהעניק לפיורנטינה מקום בחצי הגמר. היריבה הבאה שלה בגביע תהיה מילאן או אטלנטה, שייפגשו מחר (22:00) בסן סירו.