6 שנים שיחק ג'אנלואיג'י דונארומה במילאן, במהלכן הפך לאחד השחקנים האהובים על אוהדי הקבוצה, בראשם אנשי ה'קורבה סוד' - ארגון האולטראס של הרוסונרי. אומנם התואר היחיד שזכה עמם היה הסופר-קאפ האיטלקי, אך שם הוא עלה לגדולה, בדרך להפיכתו לשוער הבכיר של נבחרת איטליה.
דווקא בגלל האמור לעיל, אוהדי מילאן לקחו ללב כשהוא החליט לעזוב לכסף הגדול של פריז סן ז'רמן. כעת, הוא חוזר לסן סירו, וישחק נגד קבוצתו לשעבר כשוערה של אלופת צרפת במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, והאוהדים מכינים לו קבלת פנים "חמה".
1 צפייה בגלריה
שוער פריז סן ז'רמן ג'אנלואיג'י דונארומה
שוער פריז סן ז'רמן ג'אנלואיג'י דונארומה
אוהדי מילאן לא סולחים על כך שעזב. דונארומה
(Alex Pantling/Getty Images)
יש לציין שעוד לפני שדונארומה חתם בפ.ס.ז', הוא שיחק בסן סירו פעמיים במדי נבחרת איטליה, אז עוד כשחקן חופשי. אוהדי מילאן, שזעמו על החלטתו לעזוב כבר אז, הגיבו בשריקות בוז צורמות בכל פעם שנגע בכדור. הפעם, הבטיחו ב'קורבה סוד', זה הולך להיות הרבה יותר גרוע.
על פי ה'קוריירה דלה סרה', ה'קורבה סוד' מתכנן להכין שלטים המדמים שטר בנקאי, זאת כדי להלעיג את הבחירה של דונארומה בכסף על פני הלב. בנוסף, הם הודיעו כי ילבשו חולצות עם המספר 71, שלפי הספר האיטלקי "The Smorfia" משמעותו "אדם ללא ערכים".
דונארומה עבר למחלקת הנוער של מילאן בגיל 14 וכאמור, עלה במדיה לבוגרים כשהוא עורך את הופעת הבכורה שלו בהרכב בגיל 16 ו-8 חודשים (שיא סרייה A). בעונת 2020/21 זכה בתואר שוער העונה באיטליה, ובנבחרת הוא מחזיק בשיא של 11 משחקים רצופים ללא ספיגה. עם פ.ס.ז', בה הוא משחק מאז קיץ 2021, הוא זכה פעמיים באליפות צרפת ועוד פעם אחת בסופר קאפ הצרפתי.
בתום שלושה משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות, מילאן השיגה עד כה שתי נקודות בלבד בבית 6, והיא עדיין ללא ניצחונות. פריז סן ז'רמן לעומת זאת, היא מוליכת הבית, עם שני ניצחונות והפסד בודד, כאשר במפגש הקודם בין השתיים שנערך בבירת צרפת, ניצחה הקבוצה של לואיס אנריקה 0:3.