באוקטובר 2021 נרכשה ניוקאסל, הקבוצה מצפון מזרח אנגליה, בקול תרועה רמה בידי קרן ההשקעות הלאומית של ערב הסעודית. האם המגפייז יכולים להיכנס למועדון הקבוצות הגדולות בכדורגל האנגלי ולהוות תחרות אמיתית אליפות הפרמייר ליג?
הקיץ הגיעו סנדרו טונאלי שנרכש ממילאן והפך לשחקן האיטלקי היקר בהיסטוריה, ולנטינו ליברמנטו שנרכש מסאות'המפטון ב-37 מיליון אירו, והארווי בארנס מלסטר. החיזוק איפשר לה לוותר על אלן סנט מקסימן שחתם בליגה הסעודית. במסגרת משחקי הידידות שלה טרם תחילת עונת הפרמייר ליג ניצחה ניוקאסל את ויאריאל 0:4, ואז במחזור הראשון סיפקה תצוגת תכלית ב-1:5 על אסטון וילה. וכך, אחרי המקום הרביעי בשנה שעברה, אני מאמין שבהחלט יש למה לצפות ממנה גם העונה, בה תשחק לראשונה לאחר 20 שנות היעדרות בליגת האלופות.

1 צפייה בגלריה
שחקני ניוקאסל חוגגים
שחקני ניוקאסל חוגגים
שחקני ניוקאסל חוגגים
(IAN HODGSON/AFP)

מלבד שחקני הרכש שהגיעו בחלון ההעברות הנוכחי לסנט ג'יימסז פארק, ניתן לציין כמה שחקני מפתח שימשיכו להוביל את ניוקאסל העונה. השחקן המרכזי בעיניי הוא אלכסנדר איסאק. החלוץ השוודי הנפלא שהגיע באוגוסט שעבר מריאל סוסיאדד היה גורם מכריע בהעפלתה של ניוקאסל לליגת האלופות, וימשיך להוביל את החוד של הקבוצה גם בעונה הנוכחית. החלוץ בן ה-23 פתח את העונה נפלא כשהבקיע צמד נגד אסטון וילה. שחקני מפתח נוספים שיש לציין ב-11 של אדי האו הם סוון בוטמן, הבלם ההולנדי שהגיע מליל ומחזיק את חוליית ההגנה של המגפייז, וקירן טריפייר, המגן שחתם בחלון ההעברות של ינואר 2022 במגפייז לאחר שניוקאסל שילמה בעבורו לאתלטיקו מדריד 12 מיליון פאונד.
בשבת הקרובה ישחקו המגפייז באתיחאד נגד הסיטיזנס, לאחר שהאלופה תחזור ממשחק הסופרקאפ האירופי נגד סביליה. זאת תהיה הזדמנות נפלאה לראות כיצד המגפייז יתמודדו מול החבורה של פפ והאם הם באמת יכולים להתחרות עם הסגל הנוכחי שלה עם הקבוצות הבכירות בכדורגל האנגלי, לשחזר את ההישג מהעונה שעברה, ואולי, מי יודע, יותר מכך.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.