מנצ'סטר סיטי הפכה בשנים האחרונות למועדון הכדורגל המפחיד ביותר בעולם, גם בזכות העובדה שהיא לא מפסיקה לעבוד. לפי הפרסומים מאתמול (ראשון) של ה"האתלטיק" ומקורות אמינים נוספים, שחקן ההתקפה האמריקאי בן ה-14 קאבן סליבאן - אחד הכישרונות הצעירים הגדולים בעולם שמבוקש בין היתר גם על ידי ריאל מדריד, דורטמונד ובאיירן מינכן - נמצא במשא ומתן מתקדם עם מנצ'סטר סיטי.
לפי הדיווח, העסקה עדיין לא נחתמה, אבל הנקודות העיקריות סוכמו. סליבאן, שחקן האקדמיה של פילדלפיה יוניון, לא יוכל לעבור לטרבליסטית עד גיל 18, ולכן התוכנית של סיטי היא שבגיל 16 הוא יושאל ללומל מליגת המשנה בבלגיה, קבוצה שנמצאת בבעלותה של "סיטי פוטבול גרופ", חברת אחזקות שבבעלותה מספר רב של מועדוני כדורגל (בין היתר גם ניו יורק FC מה-MLS), שקבוצת הדגל שלה היא כמובן סיטי.
פילדלפיה, לה אקדמיה נהדרת, רוצה לשמור אותו אצלה עד גיל 18 ואפילו הציעה לו את "החוזה הטוב ביותר שהוצע לשחקן בית" בתולדות המועדון, אבל נראה שסליבאן מעדיף לחתום כבר כעת בקבוצה של פפ גווארדיולה. טיילור טוולמן, ששיחק בעבר בנבחרת ארה"ב, העיד כי הסקאוטים של סיטי מאמינים שסליבאן הוא "בן ה-14 הטוב ביותר בעולם".
"קאבן הוא כישרון צעיר פנטסטי", העיד גם מאמן קבוצת המילואים פילדלפיה יוניון, מרלון לאבלנק, "הוא נשאר עם רגליים על הקרקע למרות כל ההייפ סביבו. זה לא עולה לו לראש ואני חושב שזה הדבר הפנטסטי בו". חלק מאוהדיה של פילדלפיה מתקשים שלא להשתעשע ברעיון שאולי בקרוב הוא יהיה בשל לשחק בקבוצה הבוגרת לצד אחיו הגדול, קווין בן ה-20 (שכיכב במונדיאליטו בקיץ).
סאליבן הוביל בשנה שעברה את את נבחרת ארה"ב עד גיל 15 לזכייה באליפות צפון ומרכז אמריקה וזכה בכדור הזהב שמוענק לשחקן המצטיין של הטורניר. הוא גם כיכב בגביע ה-GA באביב האחרון, טורניר נוער מוביל בהשתתפות יריבות בינלאומיות שנערך בארה"ב מדי שנה, כשבגיל 13 הוביל את קבוצת העד 15 של פילדלפיה יוניון לניצחונות על ארסנל וריאל מדריד בדרך לגמר. הוא גם נבחר להרכב הטורניר.