הונו של ניימאר מוערך בעשרות מיליוני דולרים, אבל בקרוב - כך מסתבר - הוא יזכה לתוספת יפה (ולא צפויה) בחשבון הבנק שלו. בברזיל מפרסמים כי מעריץ של השחקן, בן 30, שבחר להישאר בעילום שם, לקח את אהבתו לסופרסטאר צעד אחד קדימה.
אותו אוהד, שמצבו הבריאותי לא טוב כבר תקופה ארוכה, הודיע כי החליט להוריש את כל כספו ונכסיו לאליל שלו. "אני אוהב אותו ומזדהה איתו מאוד, באמת שאין לי למי להוריש את כספי", סיפר לעיתון "מטרופולס".
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
אהבה עד המוות. ניימאר
(צילום: Clive Rose/Getty Images)
"גם אני סובל מהצקות והשמצות ברשתות החברתיות", המשיך אותו אוהד. "אני גם מאוד משפחתי והקשר עם אבא שלו מזכיר לי מאוד את שלי עם אבי שכבר נפטר. מעל הכל, אני יודע שהוא לא חמדן, משהו קצת נדיר בימינו".
אותו אוהד חשף כי ניסה כבר בעבר להעביר נכסים לכוכב, אך סורב. "למרות שאני כמעט בן 31, אני לא במצב בריאותי טוב ורציתי לעשות טוב בימיי האחרונים. אני שונא לתת דברים לממשלה או לקרובי משפחה שאני לא מסתדר איתם. מעדיף שניימאר יהנה מהם", הסביר.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
יש אוהדים שמוכנים לעשות הכל עבור ניימאר
(צילום: Buda Mendes/Getty Images)
ניימאר, עם או בלי הירושה החדשה, אמור לפתוח את עונת 2023/24 ככל הנראה בקבוצה חדשה. הוא לא שיחק במדי פ.ס.ז' בארבעת החודשים האחרונים של העונה בשל פציעה ושמו נקשר בימים האחרונים בנוגע למעבר למנצ'סטר יונייטד, ברצלונה ואפילו אינטר מיאמי מה-MLS.
הבוקר (חמישי), לעומת זאת, דווח ב"לה פריזיאן" כי פ.ס.ז' רוצה דווקא להשאירו בעקבות עזיבתם של לאו מסי וכנראה גם קיליאן אמבאפה. הברזילאי אמור להמריא עם הקבוצה למחנה ההכנה שלה ביפן.
מבחינת המספרים, ניימאר פתח נהדר את העונה החולפת בצרפת עם 13 שערים ו-11 בישולים בליגה. רק שלאחר המונדיאל נפצע ורשם בסך הכול 18 הופעות בליגה הצרפתית.