לא כך ציפה אריק טן האח לפתוח את הקדנציה שלו במנצ'סטר יונייטד. על פניו, משחק בכורה נוח – מול ברייטון באולד טראפורד, אבל עם כל מה שקרה בקיץ האחרון, כולל הבקשה של כריסטיאנו רונאלדו לעזוב, כנראה שהיה ברור שזה לא הולך להיות חלק.
ועדיין, לא בטוח שמישהו מהאוהדים שמילאו את האצטדיון ציפה שהמשחק הזה יסתיים בהפסד ביתי משפיל, 2:1, כשאפילו שער הזכות היה עצמי.
3 צפייה בגלריה
הארי מגווייר
הארי מגווייר
"ההתחלה הכי גרועה שאפשר לדמיין". הארי מגווייר
(צילום: EPA)
רונאלדו, שלא פתח בהרכב ועשה פרצופים מהספסל בכל פעם שהחברים שלו נראו חסרי אונים מול דני וולבק הוותיק והמצטיין פסקל גרוס, לא הושיע גם כשנכנס לשחק.
מהר מאוד הביקורות החלו לזרום. האוהדים הוציאו את זעמם על השחקנים ברשתות החברתיות, התקשורת האנגלית לא ריחמה וטן האח יודע שמצפה לו עוד המון עבודה אם הוא מפנטז אפילו להיות חלק מהרביעייה המובילה.
"ברייטון שיחקה נהדר וצריך לתת להם קרדיט לפני שנתחיל לבקר את מנצ'סטר יונייטד", אמר שחקן העבר של השדים האדומים רוי קין בסיום. "מנצ'סטר יונייטד נראית מאוד מאוד שבירה, אותן בעיות, שאלת האופי בקבוצה. כשהכדור לא אצלה, היא מאוד חשופה".
"אני יודע שזו תחילת העונה", המשיך קין. "אבל אלו אותם הרגלים של העונה שעברה. זה נראה בסדר כשהכדור אצל שחקני יונייטד, אבל כשהקבוצה ללא הכדור, הכל פרוץ".
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
גם הוא לא הצליח לעזור. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
הקפטן הארי מגווייר נשמע מתוסכל כצפוי: "זה היה מאכזב. ההתחלה הכי גרועה שאפשר לדמיין. במחצית להיות בפיגור 2:0 באולד טראפורד זה לא דבר טוב כלל. נתנו הכל והצלחנו לכבוש שער אחד, והיו לנו הזדמנויות להשוות, אבל זו הייתה התחלה גרועה עבורנו".
"פתחנו טוב, כשספגנו את השער הראשון זה ערער אותנו", הוא הוסיף. "הפסקנו לשחק מאותו רגע והם השתלטו על המשחק. אנחנו חייבים להיות טובים יותר עם הכדור. איבדנו אותו יותר מדי בקלות. כן, זה היה סיוט להיות בפיגור 2:0 בהפסקה".
"ברייטון קבוצה טובה ומגיעות לה כל המחמאות", טען טן האח. "אבל אני מסתכל על הקבוצה שלי ואני אנחנו לא צריכים לספוג שערים כל כך קלים. כמובן שזה מאכזב מאוד להפסיד כך. ידענו מההתחלה שזה לא הולך להיות קל. ספגנו שני שערים קלים כי לא היינו מאורגנים.
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
(צילום: gettyimages)
עוד אמר ההולנדי: "אני לא מרוצה, לגמרי לא. הפסדנו וזה לא היה נחוץ, אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים. זו חתיכת עבודה – אנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד, לנתח את ההפסד ואז להמשיך קדימה".