ערן זהבי אמנם לא כבש או בישל הערב (שבת), אבל פ.ס.וו איינדהובן ממשיכה להיראות מצוין ופתחה ברגל ימין את העונה בליגה ההולנדית, 0:2 על הראקלס בחוץ. החלוץ הישראלי לא פתח בהרכב בעקבות הרוטציה של המאמן רוג'ר שמידט לקראת המשחק החשוב מול בנפיקה במוקדמות ליגת האלופות, ושולב בדקה ה-59. ברומה הפורטוגלי (39) ונוני מדואקה (64) הפנטסטי כבשו.
מי שכיכבו הערב אצל הליגיונרים הם תאי בריבו ואליאל פרץ מוולפסבורג האוסטרית, שסיימה ב-2:2 מול טירול במחזור הרביעי. החלוץ כבש צמד (שערי בכורה בקבוצה) בדקות 32 ו-66, השני מבישול של חברו הישראלי שעלה כמחליף חמש דקות לפני כן. למרות זאת, קבוצתם במקום הלפני אחרון ועדיין ללא ניצחון.
3 צפייה בגלריה
תאי בריבו
תאי בריבו
תאי בריבו
(צילום: האתר הרשמי של וולפסברגר)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי בפעולה
ערן זהבי בפעולה
ערן זהבי בפעולה
(צילום: EPA)
מונאס דאבור פתח בהרכב הופנהיים ב-0:4 המרשים על אוגסבורג במחזור הראשון של הליגה הגרמנית. החלוץ הישראלי לא היה שותף לאף אחד מהשערים והוחלף בדקה ה-59 מבלי שרשם איום משמעותי.

בונדסליגה: הולאנד ורויס הפציצו

מי שפתח בסערה את העונה בגרמניה הוא ארלינג הולאנד שהיה מעורב בכל חמשת השערים של דורטמונד מול איינטרכט פרנקפורט, 2:5 בבית. הנורבגי הנהדר כבש צמד ובישל שלוש פעמים, כשגם מרקו רויס היה אדיר עם שער ושלושה בישולים.
לפני כן, שטוטגרט הביסה 1:5 את גרויטר פירת'. לברקוזן ואוניון ברלין נפרדו ב-1:1. משחקים נוספים: ארמיניה בילפילד - פרייבורג 0:0; וולפסבורג - בוכום 0:1.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(צילום: EPA)
פורסם לראשונה: 18:34, 14.08.21