הנה זה קורה! קיליאן אמבאפה יהיה שחקן של ריאל מדריד, כך טוענים מספר דיווחים בספרד, לאחר שהבלאנקוס סיכמו עם פריז סן ז'רמן על סכום כולל של 180 מיליון אירו (170 מיליון אירו דמי העברה ו-10 מיליון נוספים המותנים בבונוסים שונים). זהו בדיוק הסכום שאמבאפה נרכש על ידי פ.ס.ז' ממונאקו.
קצת מצחיק להסתכל על זה כך, אבל זו תהיה ההעברה השנייה הכי גבוהה בהיסטוריה, שווה להעברה שלו. במקום הראשון כמובן עדיין מחזיק ניימאר עם ה-220 מיליון אירו מברצלונה לסן ז'רמן.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
ביי חבר'ה, אני עוזב. קיליאן אמבאפה
(צילום: רויטרס)
הצרפתי של פריז סן ז'רמן רוצה להגיע למדריד, ותמיד אמר שזה החלום שלו. אתמול (רביעי) המנהל המקצועי של פ.ס.ז' לאונרדו אף טען שאמבאפה רוצה לעזוב, אך "ההצעה של ריאל רחוקה ממה שאנחנו מחשיבים למספקת". כנראה שכל הסיפור הזה השתנה ב-24 השעות האחרונות.
קשה לומר האם 180 מיליון אירו יספקו את סן ז'רמן, אבל הם עדיפים על אפס - מה שיקרה אם במועדון היו מתעקשים להשאיר אותו אצלם ולתת לו לעזוב בקיץ הבא בהעברה חופשית. ראוי לציין שבכל מקרה 35 מיליון אירו מהסכום הכולל יעברו למונאקו. ובחישוב מהיר 180 מיליון הם בעצם "רק" 145 – לא בדיוק המספר שדמיינו בפ.ס.ז'.
2 צפייה בגלריה
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס
השיג את הסופרסטאר שרצה. פלורנטינו פרס
(צילום: רויטרס)
"במשך שנתיים, הרצון שלנו היה להשאיר את אמבאפה, וכך גם ימשיך להיות", הסביר לאונרדו אתמול וביקר את ההתנהלות של ריאל. "הגשנו לו הצעה רצינית לפני חודשיים, אבל מבחינתי נראה שהאסטרטגיה של ריאל מדריד היא לקחת את אחד השחקנים שלנו. קיליאן רוצה לעזוב ולא נעצור אותו. במשך שנים ההתנהגות שלה (ריאל) הייתה לא נכונה ולא חוקית. היא פנתה למקורבים שלו שבוע לפני תום החלון, זו התנהגות לא מקובלת".
קשה להאמין, אבל אמבאפה למי ששכח בסך הכל בן 22, ומחזיק במספרים מטורפים לחלוטין. ב-273 משחקים שלו בקריירה הוא כבש 177 שערים ובישל 95 נוספים. רשימת התארים שלו פשוט מדהימה. 4 אליפויות צרפת, 3 גביעים ואסור לשכוח גם את הזכייה במונדיאל עם צרפת.
מעבר לכך הוא זכה שלוש פעמים בתואר מלך השערים בצרפת, פעמיים הוכתר כשחקן העונה וגם קיבל את תואר נער הזהב, שמחולק לצעיר הטוב בעולם.
פורסם לראשונה: 18:21, 26.08.21