פריז סן ז'רמן רשמה הערב (שישי) את ניצחונה השלישי ברציפות בליגה - ושמרה על מאזן מושלם. הפריזאים כבר הובילו 0:2 בחוץ על ברסט, אבל הצליחו איכשהו להסתבך ובסוף ניצחו 2:4.
אנדר הררה, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-32, הבקיע את הראשון של האורחת בדקה ה-23. הספרדי בעט מחוץ לרחבה ושוער ברסט מרקו ביזוט, שהיה ביום חלש, לא הצליח לעצור.
2 צפייה בגלריה
שחקני פ.ס.ז' חוגגים
שחקני פ.ס.ז' חוגגים
שחקני פ.ס.ז' חוגגים
(צילום: AP)
בדקה ה-36 הגיע הרגע הגדול של קיליאן אמבאפה. החלוץ הצרפתי, שעל פי הדיווחים הודיע לראשי פ.ס.ז' שהוא מעוניין לעזוב עוד העונה לריאל מדריד, נגח מ-14 מטרים פנימה, אחרי שכדור פגע באחד משחקני הגנת ברסט והגיע לראשו.
המקומיים לא ויתרו. פרנק הונוראט סיים מהלך קבוצתי נהדר של ברסט עם כדור בתוך הרשת של קיילור נבאס בדקה ה-42. לצערה של המארחת, ביזוט המשיך לעשות בושות בשער, ובעיטה של אידירסה גיי מ-30 מטר בדקה ה-73 מצאה את השוער לא מוכן - 1:3 פ.ס.ז'.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה מאושר
אמבאפה מאושר
אמבאפה מאושר
(צילום: AP)
אם יש משהו שפריז חייבת להמשיך לעבוד עליו זה נושא ההגנה. חמש דקות לסיום סטיב מוני הצליח לצמק ל-3:2 בלבד, אבל בתוספת הזמן אנחל די מריה בצ'יפ גאוני מ-16 מטרים מעל ביזוט סגר סיפור, אחרי בישול של אשרף חכימי - 2:4.
כזכור, סגנית אלופת צרפת שיחקה ללא לאו מסי, שטס בחזרה לכמה ימים לברצלונה, ועדיין לא ערך את הבכורה שלו. כמו כן, גם ניימאר נעדר מההתמודדות. ביום ראשון הבא תתארח פריז אצל ריימס במחזור הרביעי.