אינטר מיאמי ולאו מסי יפתחו הלילה (בין רביעי לחמישי) את העונה החדשה ב-MLS. ואם תרצו לראות את הכוכב העונה, תיאלצו לשלם והרבה.
כרטיס ממוצע למשחק הלילה מול ריאל סולט לייק עלה 185 דולר, הכרטיס הכי זול עלה 95 דולר. לשם השוואה, כרטיס למשחק בעונה שעברה של אינטר מיאמי עלה כ-27 דולר בלבד, כאשר נמכרו גם כרטיסים ב-9 דולר. וזה עוד לפני שדיברנו על ספסרים, שמקפיצים עוד יותר את המחיר. העלייה היא בסך הכל של 585%.
1 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
לאו מסי. רוצים לראות אותו? זה יעלה הרבה
(AP Photo/Louise Delmotte)
"המסי-מאניה בארה"ב רק תתגבר העונה, אבל המחירים צפויים לרדת קצת", אבל ברט גולדברג מנכ"ל חברת הכרטיסים "טיקפיק" ל-CNN. בעקבות מסי ועלייה הפופולריות בליגה - כרטיס ממוצע למשחק ב-MLS קפץ ל-164 דולר. בעונה שעברה זה היה 73 דולר.
הביקוש לכל משחקי ה-MLS קפץ בצורה משמעותית, ובארה"ב טוענים כי הליגה עוד תצליח לעקוף בביקוש לכרטיסים את ה-MLB וה-NHL. "ההשפעה של מסי גדולה מאוד", אמר דובר אתר הכרטיסים "סטאבהאב" ל-CNN, "תיירים יגיעו לארה"ב כדי לראות את מסי, במיוחד מארגנטינה. אנשים מ-44 מדינות שונות כבר רכשו כרטיסים למשלקים של לאו מסי באינטר מיאמי".
האצטדיון של מיאמי היה קטן והכיל רק כ-18 אלף מקומות, בשנה האחרונה נעשו מאמצים רבים להגדיל אותו ובסופו של דבר הוא גדל בעוד 3,000 מקומות ועכשיו 21 אלף מאושרים יוכלו לראות את לאו מסי ולואיס סוארס משתפים פעולה. מיאמי תנסה להוסיף במהלך העונה עוד 1,000 מקומות.