העונה הקשה שעוברת על מנצ'סטר יונייטד הגיעה הערב (שני) לשפל חדש, עם השפלה בדמות תבוסה 4:0 לקריסטל פאלאס בחוץ - ההפסד הכי גדול שלה העונה. מדובר בהפסד ה-13 של השדים האדומים העונה בליגה, הכי הרבה מאז עונת 1989/90, והיא כעת במקום השמיני בלבד, מה שמשאיר אותה מחוץ לאירופה בעונה הבאה.
יונייטד הגיעה למשחק עם סגל חסר למדי ובלי הכוכב והקפטן שלה ברונו פרננדש, שבגיל 29 החמיץ הערב לראשונה בקריירה משחק של קבוצתו בגלל פציעה. ועדיין, לאריק טן האח אין שום הצדקה לאיך שקבוצתו נראתה.
3 צפייה בגלריה
אריקסן
אריקסן
השפלה. אריקסן מתוסכל
(צילום: Justin Setterfield/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
אוליסה ומוניוז
אוליסה ומוניוז
צמד חמד. אוליסה ומוניוז חוגגים
(צילום: Adrian DENNIS / AFP)
פאלאס, מנגד, המשיכה את התקופה הנהדרת שלה - השיגה השיגה 13 נקודות מ-15 האחרונות - וניצחה את יונייטד פעמיים באותה עונה לראשונה בעידן הפרמייר-ליג. דניאל מוניוז בישל פעמיים למייקל אוליסה הנהדר - שלפי הדיווחים מועמד ליונייטד - שהצטיין וחגג שני שערים יפהפיים (12 ו-66). בין לבין, ז'אן פיליפ מטטה (40) וטייריק מיצ'ל (58) כבשו גם הם.
3 צפייה בגלריה
אוהד יצעיר של ונייטד מאוכזב
אוהד יצעיר של ונייטד מאוכזב
הפנים אומרות הכל. אוהד יצעיר של יונייטד לא מאמין
(צילום: REUTERS/Isabel Infantes)
יונייטד תסגור את העונה עם שלושה משחקים קשים, מול ארסנל (בית), ניוקאסל (בית) וברייטון (חוץ). היא עדיין יכולה לסיים את העונה במקום השישי, כשכרגע צ'לסי מקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף וניוקאסל מובילה עליהן בשתי נקודות - אבל אם לשפוט לפי היכולת בתקופה האחרונה, לא מומלץ להמר על כך.
ובנושא שלא קשור למשחק, הערב הגיעה טכנולוגיית "מצלמת השופט" בפעם הראשונה גם לפרמייר-ליג. ג'ארד ג'ילט ניהל את המשחק כשהוא נשא על גופו מצלמה בעלת מיקרופון, שתיעדה את כל האירועים במהלך 90 הדקות. בפרמייר-ליג ישתמשו בחומרים שנאספו לצורך ניתוח החלטות השופט, המשחק וקידום הטכנולוגיה בעתיד.