ביובנטוס ובסביבתו של פול פוגבה מתכוונים להיאבק על חפותו, לאחר שאתמול התברר כי הקשר כשל בבדיקות סמים ועלול להיות מורחק לתקופה של עד ארבע שנים מהמגרשים.
בדמו של השחקן נמצאו, בסיום ה-0:3 על אודינזה בחודש שעבר (בו בכלל נותר על הספסל ולא שותף), רמות גבוהות של טסטוסטרון וכעת הוא ממתין לתוצאות הדגימה של המבחנה השנייה. אם גם היא תצא חיובית, כוכב יובנטוס יעמוד לדין ויספוג עונש כבד.
2 צפייה בגלריה
פוגבה
פוגבה
יושעה ל-4 שנים? פוגבה
(צילום: REUTERS/Massimo Pinca)
עוד קודם לכן, החליטה הסוכנות למלחמה בסמים בספורט באיטליה להשעות אותו מכל פעילות, עד שיתבהר מצבו. "אנחנו מחכים לתוצאות הבדיקה השנייה ולא יכולים לומר דבר עד אז", אמרה הסוכנת של השחקן, רפאלה פימנטה לעיתון "טוטוספורט". "הדבר הוודאי היחיד הוא שפול פוגבה מעולם לא התכוון לעבור על החוק - אני בטוחה בכך".
פוגבה חזר ליובנטוס בעונה שעברה אחרי תקופה כושלת במנצ'סטר יונייטד, אבל היה פצוע במהלך רוב העונה ורשם רק שש הופעות במדי הגברת הזקנה. למרות שחזר לכשירות, הוא לא הרבה לקבל דקות בשלושת המשחקים הראשונים שלו העונה ועל פי התקשורת האיטלקית יובנטוס רוצה לשחרר אותו.
2 צפייה בגלריה
"הסיוט של פוגבה": שער ה"גאזטה דלו ספורט"
"הסיוט של פוגבה": שער ה"גאזטה דלו ספורט"
"הסיוט של פוגבה": שער ה"גאזטה דלו ספורט"
אגב, מגן אטאלנטה, חוסה לואיס פאלומינו, היה השחקן האחרון בסרייה א' שנכשל בבדיקת סמים - ביולי 2022 - אבל לקח לו כמעט ארבעה חודשים כדי לטהר את שמו.
עוד לפני ההודעה על כך שכשל בבדיקת סמים, פורסם אתמול ריאיון עם פוגבה בו הודה כי שקל לפרוש מכדורגל לאחר שאחיו מתיאס ניסה לסחוט ממנו 11 מיליון אירו (ונכנס עקב כך לכלא לשלושה חודשים): "כסף משנה אנשים, המשבר הזה כמעט גרם לי לפרוש, לא רציתי לשחק יותר. הכדורגל הוא ענף אכזרי, אבל החלטתי להוכיח לכל מי שמעביר עלי ביקורת שאני אדם חזק. הם עוד יתחרטו על מה שאמרו עלי".