חלוץ נבחרת ישראל מצא קבוצה חדשה. זמן קצר לפני סגירת חלון ההעברות, הושאל שון וייסמן מוויאדוליד לגרנאדה, הקבוצה שמדורגת במקום השישי בליגה השנייה.
ויאדוליד דרשה לקבל יותר מ-5 מיליון אירו עבור החלוץ, אך לאחר שגרנאדה דחתה את הדרישה השתיים הגיעו לפשרה. הסיכום אומר כי וייסמן יושאל לגרנאדה עד לסוף העונה, ואם קבוצתו החדשה תעלה לליגה הבכירה - היא תהיה מחויבת לרכוש אותו תמורת 3 מיליון אירו.
1 צפייה בגלריה
וייסמן
וייסמן
מצא יעד חדש. וייסמן
(צילום: gettyimages)
גראנדה רצתה מאוד לחזק את ההתקפה שלה, ועל כן פנתה לחלוץ הישראלי שעזר מאוד לוויאדוליד לעלות לליגה הבכירה, אבל העונה הוא מגלה יכולת מאכזבת עם שער בודד ב-14 הופעות.
בעונה שעברה וייסמן הוביל את ויאדוליד לעלייה לליגה הראשונה, כאשר כבש 20 שערים ובישל עוד שלושה. ב"מארקה" מדווחים כי הוא כבר הודיע לראשי ויאדוליד שהוא מעוניין לעזוב.
גרנאדה ירדה בעונה שעברה לליגה השנייה תחת הנהגתו של אייטור קראנקה, מאמנה הנוכחי של מכבי ת"א שאף פתח את העונה בקבוצה ועזב בהמשך. כרגע היא נמצאת במקום השישי בליגת המשנה, מרחק שבע נקודות מלאס פלמאס המוליכה. שתי הקבוצות שיסיימו את העונה במקומות הראשונים בליגה יעלו ללה ליגה, בעוד עולה נוספת תקבע בפלייאוף בין הקבוצות שסיימו במקומות שלוש עד שש.