אליפות אפריקה תיפתח בחודש הבא בחוף השנהב, והיא כמובן מאגדת בתוכה שלל סיפורים. אחד מהם - ביזארי במיוחד - נרשם עוד לפני בעיטת הפתיחה של הטורניר.
מורלאי סילה, אחד מכוכבי נבחרת גינאה, נופה מהסגל, רגע לפני היציאה לאליפות, בשל סיבה מוזרה למדי. על-פי דיווחים באפריקה, הקשר בן ה-25 של ארוקה הפורטוגלית הסתכסך עם מאמנו וחבריו לקבוצה, לאחר שגילה לתדהמתו שהחולצה אשר החליף עם ויניסיוס ג'וניור ביוני האחרון - בסיום משחק הידידות בין הנבחרות (1:4 לסלסאו) - נעלמה בחדר ההלבשה.
1 צפייה בגלריה
סילה
סילה
סילה (מימין) עם ויניסיוס ג'וניור במשחק המדובר ביוני האחרון
(צילום: AP Photo/Joan Monfort)
סילה רתח מזעם ודרש לבצע חיפוש מקיף בתיקי השחקנים. לאחר מכן - אחרי שעדיין לא מצא את החולצה של הכוכב הברזילאי - האשים את מאמנו קאבה דיווארה בכך שהוא זה שגנב אותה.
הסיפור כמובן עורר הדים בגינאה וסילה סירב להתנצל עד מועד פרסום הסגלים לטורניר. דיווארה החליט בסופו של דבר לנפות את סילה, לו יש 23 הופעות בינ"ל במדי גיניאה.
מי שכן יהיה בסגל של גינאה הם נבי קייטה מוורדר ברמן וסרו גיראסי משטוטגרט. הנבחרת שובצה לבית 3, הכולל גם את סנגל, קמרון וגמביה. אליפות אפריקה 2024 תיערך בין ה-13 בינואר ל-11 בפברואר, כאמור, בחוף השנהב בהשתתפות 24 נבחרות, ביניהן זמביה אותה מדריך אברם גרנט.