דניאל פרץ עבר היום תחנה נוספת ב"שרשרת החיול" שלו בבאיירן מינכן, כשנטל חלק בצילומי החסות של ענקית הבירה הגרמנית – "פאולנר", לקראת ה"אוקטוברפאסט". ביחד עם השוער הישראלי הגיעו לצילומים הארי קיין, תומאס מולר, ואלפונסו דיוויס. "אני מרגיש נהדר", אמר פרץ במהלך הצילומים. "כולם כל כך נחמדים, אבל בשבילי הכי חשוב ואני הכי נהנה מהאימונים והמתקנים. אני רוצה להשתפר כשחקן".
כשנשאל על השוער הראשון של באיירן, מנואל נוייר, שנכון לעכשיו פצוע ונעדר מסגל אלופת גרמניה, השיב פרץ: "מאז שאני זוכר את עצמי הוא היה מודל לחיקוי עבורי. תמיד הסתכלתי עליו ולמדתי, צפיתי בכל משחק שלו. להתאמן ביחד איתו זה דבר נפלא. אבל באתי להוכיח את עצמי ולהתחרות. יש לי כבוד לכולם, כולנו מקצוענים, ואני רוצה לשחק ולהשתפר כמה שיותר, כדי שאוכל להיות על הדשא".
בינתיים, למרות התקוות של פרץ, מתברר כי לפחות על פי דיווחים בגרמניה נוייר, שנפצע בתאונת סקי בחודש דצמבר האחרון, כבר עורך אימונים מלאים עם הקבוצה, וצפוי לחזור לסגל אחרי פגרת הנבחרות בעוד קצת יותר משבועיים.
כשנוייר יחזור, פרץ עלול להפוך לשוער השלישי ולמצוא את עצמו מחוץ לסגל הקבוצה, כאשר סוון אולרייך יחזור לתפקידו כשוער שני. פרץ עשוי לקבל הזדמנות בהרכב במשחק הגביע הגרמני מול פרויסן מונסטר מהליגה השלישית, שיתקיים ב-26 בספטמבר. בשבת הקרובה באיירן מינכן תשחק מול בורוסיה מנשנגלדבאך והשוער הישראלי אמור להיות על הספסל.