הרצף הביתי המדהים של מנצ'סטר סיטי, שעמד על 23 ניצחונות, נעצר אתמול (שבת) עם 1:1 מול ליברפול בקרב על פסגת הפרמייר-ליג, ששירת יותר מכל את ארסנל שניצחה לאחר מכן את ברנטפורד 0:1 ועלתה למקום הראשון. סיטי הייתה עדיפה ועלתה ליתרון, אך טרנט אלכסנדר ארנולד קבע שוויון בדקה ה-80 עם שערו הראשון העונה, זאת לאחר ששוב הוא בילה חלקים גדולים מהמשחק בקישור.
"אני נוטה לבקר אותו לא מעט אבל זה שחקן כדורגל סנסציוני", התמוגג גארי נוויל בפודקאטס שלו. "לסיטי יש את קווין דה בריינה, שפצוע כרגע, שהוא ברמה עולמית מבחינת מסירה ובעיטה. טרנט שווה ערך - והוא מגן ימני! לא מגן ימני מסורתי, אבל שם הוא משחק. אני חושב שיש לו את מה שצריך כדי להיות המגן הימני הטוב ביותר בכל הזמנים, אבל הוא צריך להיות קצת יותר רציני במשחק ההגנה שלו".
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר ארנולד
אלכסנדר ארנולד
יכול להיות המגן הימני הטוב אי פעם? אלכסנדר ארנולד
(צילום: AP Photo/Rui Vieira)
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר ארנולד
אלכסנדר ארנולד
"אתה זוכה לראות פרצופים שונים ואת התגובות שלהם וזה מצחיק"
(צילום: EPA/PETER POWELL)
בעוד נוויל מאמין שאלכסנדר ארנולד יכול להפוך למגן הטוב בעולם, ג'יימי קראגר חושב שהאנגלי צריך בכלל לשחק בקישור במשחקים גדולים. "אשמח שליברפול תרכוש מגן ימני שיוכל לשחק במשחקים מרכזיים כדי שיוכלו להעביר את אלכסנדר-ארנולד למרכז השדה", הצהיר שחקן העבר. "זה יכול לשדרג את ליברפול. לא היה לקבוצה הזאת שחקן שיכול להבקיע מהטווח הזה מאז סטיבן ג'רארד".
אלכסנדר ארנולד עצמו אמר לאחר המשחק: "זה תמיד טוב לחגוג מול אוהדים, אתה זוכה לראות פרצופים שונים ואת התגובות שלהם וזה מצחיק. אני לא חושב ששיחקנו טוב כל כך, אבל לא היינו לנו כאן יותר מדי תוצאות טובות באופן כללי, ככה שזאת נקודה חשובה".
ארלינג הולאנד, שכבש את היתרון של סיטי, הפך לשחקן המהיר ביותר להגיע ל-50 שערי פרמייר-ליג - תוך 48 משחקים בלבד, ובכך שבר את שיאו את אנדי קול שעשה זאת ב-65 משחקים. "50 שערי פרמייר-ליג, זה מרגיש מאוד מאוד מיוחד", כתב החלוץ ב-X (לשעבר טוויטר) אחרי המשחק. "אני כל כך אסיר תודה על כך שאני מוקף בחברים וצוות מדהימים כאלה שנותנים לי השראה לצמוח כל יום. זו זכות לשחק במועדון הזה".
זה היה שערו הראשון של הנורבגי מול ליברפול, וכעת הוא כבש לפחות שער אחד מול לא פחות מ-20 יריבות אותן פגש בפרמייר-ליג, כשהיחידה שעדיין לא ספגה ממנו היא ברנטפורד.