זה לקח אמנם שבעה מחזורים, אבל מנצ'סטר סיטי איבדה אתמול (שבת) נקודות ראשונות בפרמיירליג ב-2:1 הלא צפוי לוולבס. התכולים נותרו עדיין בפסגה עם 18 נקודות, אחת יותר מטוטנהאם וארסנל, אבל ספגו הפסד שני ברציפות, אחרי ה-1:0 לניוקאסל באמצע השבוע בגביע הליגה.
גיבור הערב היה וואנג הי-צ'אן, ולא רק רק בשל שער הניצחון בדקה ה-66 שכבש. בזכותו, או יותר נכון בגללו, פפ גווארדיולה שבר את הרשת. על מה ולמה? במסיבת העיתונאים לפני המשחק, נשאל מנג'ר סיטי על היריבה וענה: "כשאתה רואה את האיכות שיש להם, במיוחד מקדימה, אז צריך להיזהר. אם זה פדרו נטו, מתאוס קוניה או הבחור הקוריאני".
3 צפייה בגלריה
וואנג הי-צ'אן
וואנג הי-צ'אן
מיני נקמה. וואנג הי-צ'אן
(צילום: Matt McNulty/Getty Images)
וולבס מטרילה את סיטי
כן, גווארדיולה שכח מה שמו של החלוץ בן ה-27 והגורל צחק בפניו של המאמן הטוב בעולם. במהלך המשחק לא רק הגולשים, אלא אפילו וולבס עצמה עקצה את פפ. בחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה המנצחת, לאחר השער של וואנג, עלתה תמונתו של החלוץ עם הכיתוב: "הבחור הקוראיני".
בסיום, אמר גווארדיולה: "ברכות לוולבס, הניצחון הגיע לה. היו לנו הזדמנויות לכבוש, אבל לא ניצלנו אותן. היריבה הייתה טובה ומהירה יותר. צריכים לקבל על זה". לשאלה האם יש קשר בין ההפסד לניוקאסל למעידה הזו, אמר הספרדי: "בגביע הליגה שיחקנו פי כמה טוב יותר. הראש כעת הוא בליגת האלופות ולמפגש מול לייפציג".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
שבר את הרשת. גווארדיולה
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
פדרו נטו, הכוכב הגדול של וולבס, סיכם: "ידענו שאנחנו משחקים מול הקבוצה הטובה בעולם, אבל הייתה לנו אמונה שזו יכולה להיות נקודת מפנה עבורנו. עבדנו קשה ולקחנו את שלוש הנקודות".

ליברפול הפסידה בדקה ה-96: "יש דברים יותר גרועים בחיים"

גם ליברפול ספגה הפסד בכורה העונה, 2:1 דרמטי בלונדון לטוטנהאם. האדומים נותרו כבר בדקה ה-69 ב-10 שחקנים (לאחר ההרחקות של קרטיס ג'ונס ודיוגו ז'וטה) וספגו שער דרמטי - עצמי של ג'ואל מאטיפ, שש דקות בתוך תוספת הזמן.
3 צפייה בגלריה
טוטנהאם חוגגת בדקה ה-96, שחקני ליברפול שבורים
טוטנהאם חוגגת בדקה ה-96, שחקני ליברפול שבורים
טוטנהאם חוגגת בדקה ה-96, שחקני ליברפול שבורים
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
"מעולם לא הייתי גאה יותר בקבוצה מאשר היום", הודה המנג'ר המפסיד, יורגן קלופ, בסיום. "בנוסף, מעולם לא ראיתי משחק כזה עם החלטות מטורפות של שופט. קשה לספוג שער עצמי, אבל אני עדיין מרוצה מאיך שנראינו".
קלופ כעס על שני האדומים שקיבלה קבוצתו: "ההרחקה של ג'ונס נראית אחרת בהילוך איטי. בנוגע לג'וטה, הצהוב הראשון לא היה צהוב. להגן עם שמונה שחקני שדה זה מסובך מול כל קבוצה. ועדיין, אם אתה רוצה לבנות משהו - אתה צריך שחקנים עם מנטליות גבוהה וראיתי את זה היום. הם נלחמו עד הרגע האחרון".
על השער העצמי של מאטיפ: "זה נראה קצת כמו הגורל או שמישהו היה צריך לשים את הרגל שם. יש דברים יותר גרועים יותר בחיים. ככה זה".