כמה מועדוני פרמייר-ליג מסרבים לשחרר את השחקנים שלהם לחלון הנבחרות בחודש ספטמבר. הסיבה: רשימת המדינות האדומות של ממשלת בריטניה, והאפשרות שהם ייאלצו להחמיץ משחקים של הקבוצות עם חזרתם לממלכה בעקבות ענייני בידוד. נכון לעכשיו המצב בבריטניה הוא שאדם שחוזר ממדינה אדומה צריך להיות בבידוד עשרה ימים.
במועדונים כבר הציפו את הבעיה בפני ההתאחדות האנגלית ומינהלת הפרמייר-ליג, ואמרו כי רק אם אותם שחקנים יוחרגו מתנאי הבידוד בבריטניה, בין אם זה באמצעות בדיקות קורונה או כל פתרון אחר, הם יסכימו לשחרר אותם למשחקים של נבחרותיהם.
2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
סלאח במדי נבחרת מצרים
(צילום: AP)
קברניטי הכדורגל באנגליה כבר החלו בשיחות עם משרד הספורט המקומי בנושא, על מנת שזה ידחוף לביצוע ההחרגות מול משרד הבריאות.
הדוגמאות הבולטות ביותר לשחקנים שצפויים להיכנס לבידוד בחלון הקרוב הם מוחמד סלאח ממצרים, אליסון, פאביניו ורוברטו פירמינו מברזיל, מכיוון ששתי המדינות הן אדומות ברשימות של בריטניה.
2 צפייה בגלריה
מירנדה, אליסון ופרננדיניו בסיום המשחק מול שווייץ
מירנדה, אליסון ופרננדיניו בסיום המשחק מול שווייץ
אליסון (במרכז). יישאר באנגליה
(צילום: EPA)
בהתאחדות המצרית כבר פרסמו הודעה שבה נכתב כי ליברפול הודיעה שהיא מצטערת, אך מסרבת לשחרר את סלאח: "קיבלנו מכתב מליברפול בנושא. סלאח היה אמור לשחק מול אנגולה בקהיר ומול גאבון בחוץ במהלך מוקדמות גביע העולם". יחד עם זאת, באותו מכתב ליברפול כן מאשרת לסלאח לצאת למשחק מול גאבון מכיוון שהמדינה לא נכללת ברשימה האדומה של הבריטים.