אחרי שני מחזורים בליגת האלופות שחטאר דונייצק עם נקודה אחת בלבד וללא שער זכות אחרי שהערב (שלישי) סיימה ב-0:0 ביתי מול אלופת איטליה אינטר.
"היינו מאוזנים הערב, גם התקפית וגם הגנתית", אמר מנור סולומון בסיום. "אני לא יכול לומר שזו תוצאה טובה עבורנו כי המטרה שלנו הייתה לנצח ולהשיג שלוש נקודות. לצערי, לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו כדי לכבוש. אני מקווה שנשתפר לפני המשחק מול ריאל מדריד וננסה לנצח אותם".
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
"מקווה שנשתפר לפני המשחק מול ריאל". מנור סולומון
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
סולומון מוצא את הקורה
סולומון מוצא את הקורה
כמעט. הבעיטה של סולומון סמוך לקורה
(צילום: AFP)
מאמן שחטאר רוברטו דה זרבי הוסיף: "אני חושב ששתי הקבוצות נתנו כדורגל נהדר. פדריניו (שנכנס במקום טראורה שנפצע) היה צריך לשחק כחלוץ ונתן הופעה מצוינת, כמו גם טטה. מי יודע מה הייתה התוצאה אם טראורה לא היה נפצע. חבל שהוא נפצע בצורה כל כך חמורה. תמיד מצער לראות ששחקנים צעירים ומוכשרים נפצעים בצורה כזו".
"אני חושב שאינטר הראתה חוזק מנטלי גדול יותר משלנו", המשיך דה זרבי. "גם כשהחזקנו בכדור, אינטר הייתה סבלנית וגרמה לנו בעיות. זה מראה איזו קבוצה חזקה מנטלית היא ואני חושב שאני יכולים להיות מסופקים מהנקודה הזו".
"עם כל מה שיצרנו בחלק הקדמי, היינו יכולים לנצח במשחק הזה", טען מאמן אינטר סימונה אינזאגי. "אני לא מאוכזב מהחלוצים שלי, הם שיחקו טוב".