באיירן מינכן אמנם פתחה אתמול (רביעי) את עונת 2023/24 בליגת האלופות עם 3:4 מרתק על מנצ'סטר יונייטד, אבל האוהדים והתקשורת בגרמניה הפנו זרקור לבעיה של הקבוצה - זו שבהגנה ובין הקורות.
"זו הגנה יותר מדי רכה", נכתב ב"בילד", שם העניקו לכל שחקני החלק האחורי של באיירן את הציון 3 (מתוך 5), שהיה הנמוך ביותר אצל האלופה הגרמנית. ב"קיקר" קטלו את סוון אולרייך, שזכה אף להשוואות לאנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד שרשם שגיאה קריטית בשער הראשון שספגה קבוצתו. שניהם, אגב, זכו גם כן לציון 3.
3 צפייה בגלריה
אולרייך
אולרייך
אולרייך סופג את השער השלישי, לקראת הסיום
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
אורלייך
אורלייך
לא משחק שירצה לזכור. אולרייך
(צילום: AP Photo/Matthias Schrader)
אחד מחשבונות האוהדים של באיירן "MunichFanpage" העלה את השאלה, שהאוהדים הישראלים יאהבו לשמוע: "האם דניאל פרץ צריך לפתוח על חשבון אולרייך?".
אחד מאוהדי הקבוצה הוסיף וצייץ: "אחרי המשחק הנורא, לא יכול לחכות לראות את היום שבו תומאס טוכל יפוטר. היה לנו מזל מול יונייטד ומול לברקוזן. צריך להפסיק לשחק עם אולרייך ולתת לפרץ הזדמנות".
הארי קיין, שכבש את השער השלישי של באיירן - בפנדל - אמר לאחר המשחק: "סיום מטורף. ברובו שלטנו בו והכתבנו את הקצב. פשוט איבדנו קצת ריכוז בחמש הדקות האחרונות. למרבה המזל לא איבדנו את ההובלה. ברמה האישית, זה תמיד נחמד לכבוש, ותמיד יש מקום לשיפור. כחלוץ אני יודע שאקבל הזדמנויות. אנחנו עדיין לומדים להכיר אחד את השני, ומתרגש לקראת מה שעוד מצפה לי".
על יונייטד, שחשקה בו הקיץ ופתחה את העונה בצורה פושרת למדי, אמר החלוץ האנגלי: "הם עוברים תקופה קשה עם פציעות. יש להם הרבה כישרון - ראית את זה בחמש הדקות האחרונות. בסך הכל אני לא מודאג מהם יותר מדי, אני יותר מרוכז בעצמי".
מאמן באיירן, תומאס טוכל, שלא עמד על הקווים בשל הרחקה, סיכם: "האמת, משחק מוזר. המחצית השנייה שלנו הייתה טובה יותר מהראשונה, אבל בראשונה ניצחנו ובשנייה הפסדנו. הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון להמשך, אבל יש עוד הרבה עבודה".
3 צפייה בגלריה
קיין והחברים חוגגים
קיין והחברים חוגגים
קיין והחברים חוגגים. "מרוכז בעצמי"
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
"בכל משחק אנחנו מהווים איום על היריבה ומייצרים מצבים אבל גם היינו חשופים בפתיחה והיה לנו מזל שלא ספגנו. אנחנו לא מרוצים ב-100 אחוז ממה שראינו, אבל התגובה שלנו והנחישות היו טובות".