רעידת אדמה ביובנטוס: הנהלת יובנטוס כולה החליטה לעזוב את תפקידה, כולל הנשיא אנדראה אניילי וסגנו פאבל נדבד. הנהלה חדשה תיבחר בחודשים הקרובים.
אניילי הוא נשיא המועדון משנת 2010, והוא הצליח להביא תשע אליפויות רצופות ליובנטוס, והיא גם העפילה פעמיים לגמר ליגת האלופות בזמן הזה. אולם בשנתיים האחרונות הדברים פחות מצליחים לו: יובנטוס איבדה את תואר האליפות, והעונה הודחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים, אחרי שהפסידה בין היתר גם למכבי חיפה. אניילי היה מראשי הקבוצות שניסו לקדם את רעיון הסופר-ליג האירופית, שיצר סערה ענקית אבל לא יצא לפועל.
1 צפייה בגלריה
אנדראה אניילי
אנדראה אניילי
אנדראה אניילי
(צילום: AP)
בעונה שעברה רשם המועדון הפסדים כספיים אדירים ודיווח על גירעון של 254 מיליון אירו, שיא של כל הזמנים באיטליה. לפני כשנה ביובה הודיעו שהם משתפים פעולה עם המשטרה אחרי שנפתחה חקירה הנוגעת למדיניות ההעברות של המועדון. במשטרה חשדו שבין השנים 2019 ועד 2021 בכירים במועדון מכניסים לכיסם כספים כחלק מזכויות רישום של שחקנים. בין הנחקרים אז היו גם אניילי ונדבד.
משפחת אניילי העשירה מחזיקה ביובנטוס שנים ארוכות, בין היתר היא גם הבעלים של חברת הרכב "פיאט". לא ברור מי יחליף את הנשיא היוצא בתפקידו, וייתכן כי התהליך להחלפתו ייקח מספר חודשים.