במנצ'סטר יונייטד שמחו מאוד על הנקודה שחילצו אמש (שבת) ב-1:1 מול צ'לסי, אבל באותה נשימה גם כאבו את פציעתו של רפאל וראן, שעל-פי הדיווחים האחרונים ככל הנראה יחמיץ את המונדיאל בקטאר בעוד פחות מחודש.
הבלם הצרפתי נפגע ברגלו בדקה ה-58, סירב לצאת מהמגרש על אלונקה ופשוט מירר בבכי על כר הדשא. עוד לא ידועה חומרת פציעתו, אבל התגובה של השחקן כנראה אומרת הכל. "אנחנו צריכים לחכות לפחות 24 שעות ולתת לרופאים לעשות את העבודה שלהם", אמר בסיום מנג'ר יונייטד, אריק טן האח. "אני מבין את האמוציות שלו, אבל נמתין לתוצאות הבדיקה". גם ברשתות החברתיות כאבו את הפציעה של הבלם: "פשוט חוסר מזל, כואב הלב".
5 צפייה בגלריה
רפאל וראן
רפאל וראן
כואב. וראן ממרר בבכי, אתמול אחרי הפציעה
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
רפאל וראן
רפאל וראן
"מבין את האמוציות שלו". וראן
(צילום: AP)
השדים האדומים מצאו את עצמם בפיגור בדקה ה-87 לאחר פנדל מדויק של ז'ורז'יניו והיו על סף הפסד רביעי העונה. למזלם, קאסמירו הגיע בדקה האחרונה של תוספת הזמן וכבש את שער השוויון, ששמר את הקבוצה של טן האח במרחק נקודה מהבלוז המאוכזבים.
בתקשורת האנגלית המשיכו לעסוק אתמול בכריסטיאנו רונאלדו, שלא התלבש למשחק עקב השעיה. כזכור, CR7 ירד לחדר ההלבשה לפני שמשחק הליגה נגד טוטנהאם הסתיים ועל כן הושעה על ידי מאמנו אריק טן האח.
5 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
ממשיך לספוג אש. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
"אין הרבה אוהדי מנצ'סטר יונייטד שהיו רוצים את כריסטיאנו רונאלדו בהרכב", אמר פרשן סקיי ושחקן העבר של יונייטד גארי נוויל. "עדיף לקבוצה בלעדיו. הם מבקיעים יותר שערים בלעדיו והם קבוצה טובה יותר בלעדיו – מנצ'סטר יונייטד קבוצה טובה יותר ללא כריסטיאנו רונאלדו". באשר ליחסים בין טן האח לפורטוגלי אמר נוויל: "צריך לסיים את הסיפור הזה עוד השבוע. צריך להשיג הפסקת אש לפחות עד המונדיאל, או לא יודע מה. זה צריך להסתיים".
טן האח התייחס לרונאלדו: "הוא תמיד יכול להבקיע שערים ויש לו ערך מבחינתו. אנחנו צריכים אותו, זה ברור ואפשר היה לראות את זה גם במשחק הזה. הוא יודע לסיים, זה די ברור". כשנשאל על המצב בין השניים כרגע אמר ההולנדי: "אני חושב שדיברתי על כך מספיק. אני מעדיף להתרכז במשחק".
5 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
נמאס לו לדבר על רונאלדו. אריק טן האח
(Getty Images)
על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה היה משחק טוב של הקבוצה שלי ואני רוצה להחמיא לשחקנים. הם הצליחו לתפקד היטב במשחק הרביעי בעשרה ימים ולשלוט במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו בצורה מסודרת והשבנו מלחמה. אני חושב שצריך להתמקד בזה".
מאמן צ'לסי גרהאם פוטר: "זה מאכזב בגלל שבמצב של 0:1 כבר ראיתי את הסיום, אבל בסך הכול אני חושב שתיקו משקף את מה שקרה על כר הדשא. אני לא יודע אם שיחקנו טוב מספיק בשביל לצאת עם ניצחון. זה היה קרב. השתפרנו הרבה אחרי חצי השעה הראשונה. בסופו של דבר לקחנו את מה שקיבלנו".
5 צפייה בגלריה
מאמן צ'לסי גרהאם פוטר
מאמן צ'לסי גרהאם פוטר
"לקחנו את מה שקיבלנו". גרהאם פוטר
(Getty Images)

נתונים

  • 90 אחוז מבין שעריו של ז'ורז'יניו בפרמיירליג הובקעו מהנקודה הלבנה (19 מתוך 21).
  • המפגשים בין מנצ'סטר יונייטד לבין צ'לסי הניבו את מספר תוצאות התיקו הגבוה ביותר מבין כל שאר המפגשים בפרמיירליג (26).
  • צ'לסי לא ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בעשרת המפגשים האחרונים בין השתיים (7 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים) – זה הרצף השלישי הכי ארוך של הבלוז ללא ניצחון.
  • ראחים סטרלינג סיים את ההתמודדות ה-24 שלו מול מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות – הכי הרבה של שחקן כלשהו מול השדים האדומים