תואר אחד כבר הלך. מנצ'סטר סיטי הודחה הערב (רביעי) מגביע הליגה ברבע הגמר אחרי שהפסידה 2:0 לסאות'המפטון. הקבוצה של ניית'ן ג'ונס, שנראית רע מאוד בליגה, השיגה שני ניצחונות ברציפות - בשבת מול קריסטל פאלאס בגביע ועכשיו את זה. אולי זה ייתן לה דחיפה גם בליגה.
מוסא ג'נפו שחקן סאות'המפטון עם קייל ווקר פיטרס
מוסא ג'נפו שחקן סאות'המפטון עם קייל ווקר פיטרס
אולי יקבלו דחיפה גם בליגה? מוסא ג'נפו וקייל ווקר פיטרס
(צילום: רויטרס)
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
גם הכניסה שלו לא עזרה. הולאנד
(צילום: רויטרס)
המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-23 כשלינאקו העביר מסירת רוחב וסקו מארה המשיך בנגיעה נהדרת פנימה את ה-0:1. מוסא ג'נפו הכפיל בדקה ה-28 עם בעיטה חכמה ומדויקת מרחוק וקבע 0:2. לפפ גווארדיולה נמאס והוא הכניס את נתן אקה, מנואל אקנג'י וכמובן את קווין דה בריינה וארלינג הולאנד במחצית השנייה, אבל גם זה לא עזר.
במשחק השני נוטינגהאם פורסט ניצחה 3:4 בדו-קרב פנדלים את וולבס אחרי 1:1 ב-90 דקות.