הרוחות סוערות בספרד לאחר ה-1:1 הדרמטי אתמול (ראשון) בדרבי של מדריד. ריאל הוליכה 0:1 משער של בראהים דיאס בדקה ה-20, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן מרקוס יורנטה כבש את שער השוויון וקבע חלוקת נקודות בברנבאו, שמנעה מהבלאנקוס לפתוח פער של ארבע נקודות בפסגה מג'ירונה שבמקום השני.
בצד של ריאל מדריד זעמו על השיפוט, כשלטענתם הגיעו להם לפחות שלושה פנדלים, זאת בנוסף לאגרסיביות יתר מצד היריבה כלפי ג'וד בלינגהאם, שזכתה להתעלמות מהשפוט, סאנצ'ס מרטינס.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם עם השופט סאנצ'ס מרטינס
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם עם השופט סאנצ'ס מרטינס
"מתחיל להבין איך זה לשחק בליגה הספרדית". ג'וד בלינגהאם עם השופט סאנצ'ס מרטינס
(EPA/Mariscal)
בערוץ הרשמי של המועדון יצאו במתקפה חריפה, במהלכה ירו לכל הכיוונים: "אתלטיקו היא הקבוצה המועדפת על השופטים, ככה הם לקחו את האליפות ב-2020/21 - בזכות טעויות שיפוט ברורות. השופט היה צריך לשרוק לשלושה פנדלים ברורים, והעמדה שלו הייתה מצוינת, אבל גם אם הוא לא ראה - בשביל מה יש VAR? התמונות ברורות. נעשו עבירות ברורות על דיאס וג'וד בלינגהאם, אבל הן לא נשרקו. בלינגהאם מתחיל להבין איך זה לשחק בליגה הספרדית".
אבל לא רק השופט חטף. מאמן ברצלונה, צ'אבי, שכלל לא היה קשור למשחק אמש, ספג מתקפה חריפה: "צריך לזכור שכל הקריירה שלו חשודה - המשחקים בהם הוא שיחק ננצאים תחת חקירה. אם מרמים מישהו, צריך לדווח על כך. נמאס מכך שלא מדברים על השנים בהן ריאל מדריד נפגעה מהדברים האלה. בשבת דיווחו על כמה בעיות משפטיות אצל ג'ירונה, אבל כשזה מגיע לברצלונה - כולם מתעלמים".
מאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ'לוטי, בחר שלא להתייחס לשיפוט: "אני מעדיף לא להתייחס לפנדלים שלא נשרקו. אני לא יודע מה הסיבה שהשופט החליט לא לשרוק, אבל כך הוא בחר. שיחקנו טוב מאוד ואני לא רוצה לצאת בהאשמות נגד אף אחד - פשוט לא היה לנו מזל".
בצד השני, באתלטיקו חגגו את הנקודה שהשיגו. כוכב הקבוצה, אנטואן גריזמן, אף הגדיל ועקץ את היריבה העירונית. זמן קצר אחרי שריקת הסיום פירסם הצרפתי ציוץ ברשת X (לשעבר טוויטר) עם שני אימוג'ים צוחקים.