בזמן שסרחיו ראמוס פישל וכבש שער עצמי שעלה לקבוצתו סביליה בהפסד 1:0 לברצלונה, אקס אחר של ריאל מדריד חגג בקלאסיקו של פורטוגל. מדובר באנחל די מריה, שכבש את השער שהעניק לבנפיקה 0:1 יקר על פורטו והעלה אותה זמנית למקום הראשון בליגה הפורטוגלית, לפחות עד שהיריבה העירונית לעיר ליסבון, ספורטינג, תשלים את משחקה החסר.
בדקה ה-68 של המשחק, הגיע די מריה לכדור רוחב של של דוד נרס וכבש מתוך הרחבה. הקבוצה מעיר הבירה שמרה על היתרון היקר ויצאה עם שלוש נקודות שהעלו אותה בטבלה מעל היריבה הגדולה.
1 צפייה בגלריה
שחקן בנפיקה אנחל די מריה
שחקן בנפיקה אנחל די מריה
"מי אם לא הוא". אנחל די מריה
(EPA/JOSE SENA GOULAO)
בתקשורת הפורטוגלית החמיאו לקשר ההתקפי בן ה-35, שכזכור כבש את אחד משלושת השערים של האלביסלסטה בגמר המונדיאל, אשר בסיומו הניפו את הגביע בזכות ניצחון בפנדלים על צרפת אחרי 3:3 מרתק בתום 120 דקות. "מי אם לא הוא?", נכתב באתר "אה-בולה", בהתייחס לשער המכריע של די מריה. "הוא משתבח כמו יין", נכתב במקום אחר על השחקן שהעניק את הניצחון לאלופת פורטוגל.
לאחר המשחק, כתב די מריה בחשבון האינסטגרם שלו: "לא משחקים בקלאסיקו - מנצחים בו. קדימה בנפיקה! השגנו ניצחון גדול. ברכות לקבוצה ולאוהדים, הניצחון הזה הוא של כולנו - של בנפיקה".
זו הקדנציה השנייה של אנחל די מריה בבנפיקה, לאחר ששיחק בה בשנים 2007-2010 - לפני שעבר לריאל מדריד. בשנתו האחרונה לפני שעזב את אצטדיון האור הוא זכה פעם אחת באליפות פורטוגל בדרך לקריירה מלאת תארים עם הבלאנקוס (כולל זכייה אחת בליגת האלופות ב-2014, אז נבחר לשחקן המצטיין של הגמר ובפריז סן ז'רמן.
בעונה שעברה שיחק ביובנטוס ואף התמודד נגד מכבי חיפה בשלב הבתים (במשחק באיטליה בישל שלוש פעמים והפך למבשל השני בטיבו בתולדות המפעל) אך עזב בתום עונה אחת ושב לבנפיקה.