צפו בתקציר המשחק
(ONE)
כוכב חדש נולד בריאל מדריד וקוראים לו ג'וד בלינגהאם. הקשר האנגלי בן ה-20 שנרכש ב-103 מיליון אירו מדורטמונד הוציא את הבלאנקוס מפיגור 1:0 מול אלמריה ועזר לה להפוך לניצחון 1:3 בעזרת צמד ובישול לוויניסיוס. אחרי שני מחזורים, ריאל מושלמת עם שש נקודות ומאז שערים 1:5, כשבלינגהם מעורב בארבעה מחמשת שעריה (שלושה שערים ובישול).
"הרבה קבוצות מתקשות אחרי שהן נכנסות לפיגור", אמר בלינגהאם בסיום המשחק אמש. "אנחנו לא כאלה, אנחנו ממשיכים לשחק טוב ואין אצלנו פאניקה. כשהייתי ילד נהגתי לצפות בריאל מדריד בטלוויזיה, זה תמיד היה נראה שהם הולכים להפסיד אבל איכשהו הם הצליחו לצאת מכל מצב. עכשיו אני חי את זה, יש כאן סוד של שלווה וביטחון. לא חשבתי לרגע שאנחנו הולכים להפסיד, גם החברים שלי בקבוצה לא חשבו כך. לא היה לחץ או פאניקה".
2 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
כוכב נולד. בלינגהאם
(AP Photo/Fermin Rodriguez)
בלינגהאם נשאל אם הוא מרגיש שהוא השתפר במדריד וענה: "אני פי עשרה יותר טוב ממה שהייתי בעונה שעברה. אני לומד המון מהשחקנים בקבוצה שלי. הרמה פה מאוד גבוה. אני מנסה לספוג הכל מהשחקנים המנוסים יותר, הם משחקים המון זמן ברמות הגבוהות ביותר".
"אני שמח שכבשתי צמד,", הוסיף האנגלי, "אבל מרוצה יותר מהתרומה שלי לקבוצה. אני עולה למגרש ויודע שהחברים שלי יחפשו אותי. זה לא רק השערים, זה גם לנסות לנצח ביחד כקבוצה. אני רוצה להמשיף לעבוד קשה. האוהדים? הם החשובים ביותר, אני רוצה שהם יהיו מאושרים".
2 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
צמד ובישול
( JORGE GUERRERO / AFP)

"אי אפשר לבקש יותר"

בעיתון "אס" התלהבו מאוד מההופעה של בלינגהאם, בלשון המעטה: "אנצ'לוטי הבין שתהיה לו בעיה בהתקפה ללא קארים בנזמה, אבל יש לו את בלינגהאם הקילר. המשחק סובב סביב הקשר שלא לקח לו יותר מדי זמן כדי להתאקלם. שני משחקים, פעמיים איש המשחק, שלושה שערים. אי אפשר לבקש ממנו יותר. נראה שעידן בלינגהאם בריאל מדריד התחיל, הוא המנהיג החדש של הקבוצה".
המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר על הכוכב החדש שלו: "אני מאמין בבגרות שלו, ובאישיות המיוחדת שלו. השהות בגרמניה עזרה לו להתפתח. הוא התרגל מהר לליגה ולשיטה שלנו".
האיטלקי נשאל על עמדת השוער וענה: "אנחנו מרוצים מאוד מאנדריי לונין, יש לו הרבה מאוד ביטחון וכרגע הוא ימשיך לפתוח בהרכב. קפה ישחק במקודם או במאוחר". על המשחק עצמו אמר המאמן: "הם הפתיעו אותנו בהתקפה מתפרצת, אך לא איבדנו את הראש. המשכנו לשחק כמו שאנחנו יודעים והגענו למצבים שלנו". המשחק הבא של ריאל מדריד יתקיים ביום שישי הקרוב (22:30) מול סלטה ויגו.