עוד ערב דרמטי ובלתי נשכח בפרמייר-ליג הסתיים אתמול (שלישי) ב-3:4 של ארסנל בלוטון, הודות לשער ניצחון של דקלן רייס, שבע דקות בתוך תוספת הזמן. התותחנים פתחו שוב פער של 5 נקודות בפסגה על פני ליברפול ו-6 על פני מנצ'סטר סיטי, שישלימו היום את משחקיהן (מול שפילד יונייטד ואסטון וילה בהתאמה).
"אני מנג'ר מאוד שמח אחרי משחק כזה", אמר בסיום מאמן ארסנל, מיקל ארטטה, שסירב להתייחס לשוער דייויד ראיה, שביצע שתי טעויות קשות שהובילו לשני שערים של לוטון. "אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי".
3 צפייה בגלריה
גווארדיולה
גווארדיולה
נינוח למדי. גווארדיולה
(צילום: AP Photo/Rui Vieira)
הציוץ העוקצני של קראגר
כובש השער רייס הוסיף: "היינו קרובים כל הזמן, ובסוף ניצחנו. מה היה בסוף? עברתי דרך המגן ונכנסתי פנימה כדי לקבל את הכדור. איזה משחק, ואיזה כבוד לכבוש את השער הזה. אצפה בו כל היום".
כמה שעות קודם לכן, במסיבת העיתונאים של מנצ'סטר סיטי, לפני משחק החוץ הקשה שלה נגד אסטון וילה (22:15), פפ גווארדיולה דווקא היה נינוח. במונולוג של שש דקות הסביר למה הוא רגוע אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ועקץ את פרשני "סקיי", שחקני העבר גארי נוויל וג'ימי קראגר.
3 צפייה בגלריה
שער ופער 5 נקודות בפסגה. רייס
שער ופער 5 נקודות בפסגה. רייס
שער ופער 5 נקודות בפסגה. רייס
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
"התחושה שלי היום היא שנזכה שוב באליפות הפרמייר-ליג", אמר. "אנשים לא מאמינים בזה אחרי שלוש תוצאות תיקו, אבל אנחנו הולכים לעשות את זה שוב. אם נשחק כמו נגד ליברפול, טוטנהאם וצ'לסי - זה יקרה".
אף קבוצה בעידן הפרמייר-ליג לא זכתה בארבע אליפויות רצופות. הפרשנים, לעומת זאת, די בספק שזה יקרה השנה. פפ, כאמור, החזיר להם: "גארי נוויל יודע כמה זה קשה, אחרת הוא היה זוכה בארבע אליפויות רצופות בתקופה הטובה ביותר של מנצ'סטר יונייטד. אבל הוא לא עשה את זה. קראגר בכלל לא זכה באליפות. אולי אני טועה, אבל אני לא חושב שזה קשור לשאננות".
3 צפייה בגלריה
הקבוצה שלו עדיין במקום הראשון. ארטטה
הקבוצה שלו עדיין במקום הראשון. ארטטה
הקבוצה שלו עדיין במקום הראשון. ארטטה
(צילום: Catherine Ivill/Getty Images)
קראגר עצמו בחר להגיב לפפ בציוץ עוקצני בטוויטר: "אני חושב שכנראה הייתי זוכה באליפות אם ליברפול הייתה בבעלות מדינה. דווקא שיבחתי את הקבוצה של פפ אחרי המשחק ביום ראשון".